פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חבילת גלישה כאשר אין שימוש בטלפון נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי מכשיר פלאפון מדור שלישי באמצעות עסקה טלפונית, כעבור חודשיים קיבלתי טלפון ממקום העבודה, והפסקתי להשתמש בטלפון הסולולרי.
ניגשתי לסניף בקניון הזהב וביקשתי לבטל את המסלול והחבילה, נאמר לי לאחר דין ודברים גדול מאוד שלא ניתן אלא רק לאחר שנה , התקשרתי לאחר שנה ושוב הם טוענים שלא ניתן לבטל הטלפון כמעט שנה לא בשימוש אני משלמת עבור חבילת גלישה באינטרנט מוצר שבחיים לא נאמר לי שאני רוכשת בזמן ביצוע העסקה לא נאמרח לי שאני קונה חבילת גלישה לשלוש שנים.....
אציין כאשר רכשתי את המכשיר זה היה ההתחלה של הדור השלישי
זו גזילה של כספי שכן אני לא אמורה לשלם עבור החבילה.
כספי סוג הנזק :
לבטל לי את חבילת הגלישה ולשלם רק עבור המכשיר. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה פניות הציבור סלקום שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' סימה בקשר לחבילת גלישה ונושא פנייתה טופל.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה