פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מנוי בדמי שבירת מסלול. המשך לתלונה 20047. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29.5.07 נשלחה תלונה מספר 20047 לחברת סלקום בה פרטתי השתלשלות אירועים שהביאה, שלא בצדק, לגביית דמי שבירת מסלול בסך 1,400 ש"ח.

כתשובה לתלונה הנ"ל נציגת חברת סלקום העונה לשם מורן פנתה אלי והודיעה לי כי נעשתה טעות וחויבתי ב- 1,400 ש"ח במקום ב- 1,200 ש"ח.

ראשית אני רוצה להביע את מורת רוחי על כך ששלושת נציגי סלקום עימם דיברתי לפני כן התעקשו שזהו הסכום ורק לאחר שהוגשה תלונה למחלקת קשרי לקוחות באמצעות אתר תלונה של NRG "התברר" שחוייבתי בסכום גבוה מידי.

שנית, נציגת סלקום טענה כי סכום זה הוא הסכום עליו התחייבתי וכי הוא מצויין בחוזה הצטרפות למסלול עליו חתמתי, וזאת למרות שחזרתי והבהרתי כי הסכום לא צויין בחוזה וכששאלתי את מנהל תחנת השירות הוא ציין בפני בעל פה סכום של כ- 260 ש"ח.

בשיחה זאת ביקשתי ממנה לשלוח לי העתק של החוזה שעליו חתמתי לכאורה אך היא סרבה בטענה שאין לה את החזה לפניה כרגע ובאומרה "זאת בעיה שלך שאתה לא שומר חוזים שאתה חותם עליהם" (מילה במילה - יש לי את זה מוקלט).

כפי שעניתי למורן, אני כן שומר חוזים שעליהם אני חותם ובמקרה שלי באמת לא היה לי את החוזה מולי.

בהגיעי הביתה בדקתי את החוזה והתברר לי שלא חתמתי על חוזה למעבר מסלול.
החוזה היחידי שנחתם הוא חוזה העברת בעלות ועליו צויין בראש העמוד הראשון בכתב יד את המסלול.

לא נחתם כל חוזה אחר המחייב אותי למסלול כלשהוא ו/או לתשלום דמי שבירת מסלול וכל טענה שכן, כגון זאת אשר הציגה מורן, הינה שקר מוחלט.

לאור הכתוב לעיל אבקש לזכות את חשבוני בהקדם האפשרי בסכום הנ"ל.

אגב, בתגובת סלקום לתלונה 20047 נרשם כי הפנייה טופלה באופן מלא כאשר בתום שיחתנו היה ברור גם לי וגם למורן שלא כן הדבר..
כספי סוג הנזק :
החזר החיוב + פיצוי על בזבוז זמן ועוגמת נפש פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. נשלחה תשובה למר שאולי בנושא פנייתו
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה