|
|
|
|
|
|
גזילה |
נושא התלונה: |
יום שני 11 יוני 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה שבועות כתבתי כי סלקום לקחה סכום כסף מעל ל40 שח עבור פג תוקף הכרטיס, נציגם הסביר לי כי זה הוא חוק אך את שלוש השקלים שבסוף הכרטיס אקבל בפעם הבאה למרות שאמרתי כי לא נותנים הוא אמר שכן וכמובן גם הפעם לא העבירו את הסכום הנ:ל כמה אפשר?
|
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
נגה -פניות הציבור- סלק |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' גבאיבקשר לטוקמן וטיפלה בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|