פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גזילה נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה שבועות כתבתי כי סלקום לקחה סכום כסף מעל ל40 שח עבור פג תוקף הכרטיס, נציגם הסביר לי כי זה הוא חוק אך את שלוש השקלים שבסוף הכרטיס אקבל בפעם הבאה למרות שאמרתי כי לא נותנים הוא אמר שכן וכמובן גם הפעם לא העבירו את הסכום הנ:ל כמה אפשר?

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה -פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' גבאיבקשר לטוקמן וטיפלה בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה