פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מסלול נושא התלונה:
שוסטר דינה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏23 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
אזה"ת חדש נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מנוי בחב' סלקום והייתי לקוח דרך מכון התקנים, בגלל שעזבתי את עבודתי במכון ביקשתי מנציגת סלקום במכון להעביר אותי להיות לקוח פרטי . היא הודיעה לי שעלי לפנות לחב' סלקום בתום 3 ימי העברה ולבחור מסלול חדש.
אני פניתי לחב' סלקום ושם אומנם החליפו לי מסלול אבל טענו שהמסלול לא יתפס באותו זמן של העברה רק ב 21/6/07 כשביצוע העברה בוצע ב 23/5/07 ומיום העברה עד יום תפיסת המסלול יהיה עליי לשלם תעריף שהם בחרו בשבילי וזה אומר 0.71 אג' לדקה ראשונה ו0.50 אג' כלכל דקה שניה ובמסלול שאני בחרתי אמורה לשלם 0.28 אג מהדקה הראשונה.
גם אחראית של אותה המשמרת וגם פקידי הסלקום טענו את אותה גרסה ולא היו מוכנים לשנות כלום מעבר למה שנעשה.
אני מבקשת את עזרתכם בנושא שאת המסלול שבחרתי יתפס מיום העברת ללקוח פרטי ולפי תעריף של אותו מסלול שבחרתי .על שמי מופיעים 3 מנויי הטלפונים ומשלם די הרבה עבור השימוש וחושב שההסדר שהם עושים ללקוחות אינו הולם כי אם היו מודיעים בזמן העברה שהמסלול יתפס בתאריך מסוים הייתי עושה החלפה בתאריך הנכון. אין להם גם שום אסמכתא רשומה שהחלפת מסלול מתבצע עפ"י נוהלים מסויימים ומעבר לכך גם הסכם חוזה ביני לבין סלקום לא חתום . גם ביקשתי לקבל מסמך כתוב ממח' משפטית שלהם על כל המצב וגם את זה לא קיבלתי עדין. אני מבקשת את עזרתכם בנדון.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לזכות אותי על כל השיחות שבוצעו בזמן העברה לפי מסלול שבחרתי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' שוסטר וטיפלה בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה