פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבת מכשיר. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/5 מכשיר הטלפון שלי נגנב במהלך חופשה בחו"ל.
המכשיר נגנב בלילה מבית המלון.
בבוקר ביקשתי מאבא שלי לפנות לסלקום ולחסום את הקו.
כשהוא חסם את הקו הוא ביקש לדעת אם בוצעו שיחות מהמכשיר.
בשירות לקוחות אמרו לו שלא בוצעה אף שיחה בימים האחרונים.
מכיוון שנאמר שלא בוצעו שיחות והקו סגור לקחתי בחשבון
שההפסד היחיד הוא המכשיר. לכן לא פניתי למשטרה או להנהלת המלון.

חזרתי לארץ ב- 31/5. למחרת פניתי לסניף סלקום
ביקשתי לרכוש מכשיר חדש, נציגת השירות
הסבירה לי מכיוון שהמכשיר נגנב עלי לשלם קנס בנוסף
לעלות המכשיר הגנוב. בנוסף אני צריך להמשיך לשלם תשלום חודשי
לאינטרנט I-mode ומכשיר חדש כמובן.
שאלתי את הנציגה אם יש משהו לעשות כי אני לא יכול להרשות
לשלם כל כך הרבה, היא הציעה לי לנתק את הקו.
נפגעתי מהשירות, ביקשתי כרטיס sim חדש וקניתי מכשיר בחנות אחרת.

למחרת קיבלתי טלפון מסלקום, נציג שרות הודיע לי שיש חיוב חריג בחשבון
בשווי 2800 ₪, כל השיחות בוצעו ב 14/5 בתאריך שהטלפון נגנב.
בשיחה עם נציג השירות נאמר לי שיש חריגה של שלוש שעות מזמן בקשת חסימת הקו
ועד החסימה בפועל. לכן הם יזכו אותי על אותן שלוש שעות סכום של 100 ₪.
בתשובה לשאלה למה לא הודיעו לי שבוצעו שיחות כשפנינו אליהם ביום הגניבה,
נאמר לי שכנראה המערכת לא הייתה מעודכנת באותו יום.
אמרתי לנציג בטלפון שעל סמך המידע שאמרו לנו שאין שיחות באותו יום החלטתי
לוותר לא לפנות להנהלת המלון ולא להתלונן במשטרה. ביקשתי זיכוי מלא על השיחות.
הנציג אמר לי שגם אם הייתי פונה למשטרה זה לא היה עוזר לי.
שאלתי את הנציג איך הוא יודע, לא קיבלתי תשובה ברורה.
אמרתי לו שאם היו מודיעים באותו יום על השיחות לא היו לי טענות כלפיהם
אבל הם הטעו אותי. השיחה הסתיימה בצורה שלילית כשהנציג אומר בסיום
ששווה להם לאבד אותי כלקוח ולחייב אותי. בנוסף אני לא יכול להוכיח שנציג השירות
במוקד באמת אמר לאבא שלי שלא בוצעו שיחות.

שעתיים לאחר מכן התקשר אלי נציג נוסף והציע לזכות אותי בסכום של 400 ₪
סירבתי.
למחרת פניתי למוקד סלקום באשקלון, הפעם הציעו לזכות אותי בסכום של 1100 ₪
ביקשתי זיכוי מלא. העליתי את אותם הטענות שאמרתי לנציג השירות יום קודם.
קיבלתי אותן תשובות. נציגת השירות הוסיפה "שאם אנה, מאשה, דשה אמרה לנו
שלא ביצעו שיחות קודמות ב14/5 זה לא מעניין אותה ואני צריך לשלם את כל הסכום."
סירבו לתת לי לדבר עם האחראית.

ניגשתי מאוחר יותר למוקד וביקשתי לסגור את הקו, נתקלתי בגישה שונה
נציג השרות אמר לי שלדעתו אני צריך לקבל זיכוי מלא. הוא ניגש לדבר עם המנהל
חזר אלי ואמר לי לחזור בעוד יומיים הם יבצעו מעקב אחרי השיחות ואם לא בוצעו שיחות
למספרים מתאריך 14/5 אני יקבל זיכוי מלא. הסכמתי לכך.

יומיים מאוחר יותר חזרתי אל המוקד, ציפיתי לקבל זיכוי כמו שהובטח לי, נציגת השרות
אמרה לי שהיא לא יכולה לתת לי זיכוי והבחור שהבטיח לי קודם לא נמצא.
היא קראה למנהלת הסניף שטענה שאין סיכוי שהובטח לי זיכוי, אבל היא תתקשר לנציג שטיפל בי יומיים קודם ותבדוק איתו. היא הבטיחה לחזור אלי בטלפון עם תשובה.
כמובן. היא לא חזרה אלי. ניגשתי למוקד לאחר יומיים וביקשתי לדבר איתה. אמרו לי שהיא
לא נמצאת והבטיחו לי שהיא תחזור היא תתקשר. הפעם היא באמת התקשרה, היא טענה שהיא דיברה
עם הנציג שהבטיח לי זיכוי והוא אמר לה שהוא לא הבטיח כלום ורק אמר לי לחזור לאחר יומיים לברור נוסף. והם לא מתכוונים לזכות אותי על השיחות.

נואשתי מסלקום. בעיני צורת הטיפול והיחס(הלקוח שקרן) ומסירת מידע מוטעה הופכים אותם לשותפים מלאים לגניבה.
עלבון סוג הנזק :
???? פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר דיין בקשר ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה