פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גזילת כספים מחשבוני הפרטי נושא התלונה:
זרחי טלי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏13 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
13.6.2007
לכבוד
תלונות הציבור
סלקום.

הנדון: שוורץ צבי ת.ז. 069416782
טל: 052-2591271

עלי להביא לידיעתכם שהחשבון בנק הפרטי שלי הוא שלי בלבד, ואני לא שותף עם סלקום:
1. רכשתי פלאפון (אני מצטער שרכשתי) מאז ועד היום אין לי יום ואין לי לילה.אתם חייבתם את החשבון שלי בסכום שלא היה לי בחשבון עקב זה שרכשתי את הטלפון. חייבתם אותי זה שאני יצאתי מתוכנית שלא הייתי חתום עליו ובלי ידיעתי . וחייבתי אותי בסך של : 1100 ₪.

2. מאז ועד היום אני מטורטר בטלפונים על גבי טלפונים, ואותי חייבו בחשבון על כל הפשלות שאתם עשיתם לי. אני אזרח קטן שעובד בקושי למחייתי, ומי כמוכם יודע שהיום להחזיק טלפון צריך לקחת משכנתא.

3. בסופו של עניין הגענו לעמק השווה, העניין הוסדר על ידי הגב' רחלי סבג משירות הטלפוני, וסוכם שאני אקבל פיצוי על עוגמת הנפש, ואכן במכתב שקיבלתי בפקס ובו מפורט בדיוק מה ירד לי מהחשבון, ומה ההטבה שאני אקבל.

4. נכון להיום התקשרה אלי הגב' שרית 1 מצוות 3 בפיננסי ואיימה עלי אם תוך 48 שעות אני לא משלם את הסך של 1000 הש"ח היא תנתק אותי ותעביר אותי למחלקה המשפטית.

5. אני מבקש שינתקו אותי ונלך למשפט ואני יוכיח בבית המשפט איך סלקום מזלזל באזרח הקטן, ומתנהג עם חשבונו כאילו היה החשבון של החברה.

6. אני רוצה להגיע איתכם להסדר כספי של מספר תשלומים,במידה ולא נגיע לבית המשפט אני אחזיר את הכסף כפי יכולתי, וזה יקח זמן.

7. אני רוצה לחסוך את עוגמת הנפש,והטרחה, ולא באיומים, אפשר כל זאת ליישב בצורה הגונה ונורמלית.

8. אני מצ"ב את המכתב שנשלח אלי בפקס כדי להוכיח שאני אכן צודק ויישרתי קווים.

9. אני מכל הסיפור הזה שלא באשמתי נהייתי חולה וגם אישתי שהיא אישה לא בריאה, אני מחכה לסוף השנה שאוכל לעבור לחברה אחרת , ובזאת תמה החתונה הקתולית ביננו.

בברכה
צביקה שוורץ
עוגמת נפש סוג הנזק :
בדיקת הנושא לעומק (אם לא יהיה לשביעות רצוני אבקש להתנתק) פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר שוורץ בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה