פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שימוש דמי חבילה כאשר אין שימוש במנוי(מנוי ע"ש אבא שלי) נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבעה חודשים אבד לנו מכשיר מסוג מוטורולה התקשרתי ושאלתי מה ניתן לעשות כי לא היה לנו ביטוח,נציגה חביבה ענתה כי אנו יכולים לגשת לסניף הקרוב לביתנו ע"מ לקחת את כרטיס ה-SIM ללא עלות ואכן היה כך ,בעת לקיחת הכרטיס בסניף סלקום בדימונה שאלתי במה זה כרוך כדי להיות בטוחה שזה ללא עלות ואכן תשובתה הייתה כי ברגע שנירצה נוכל להפעילו בנתיים המנוי מוקפא!(חשוב לציין כי אני מדברת על מס' פלא' שהיה של אחי הקטן אותו אבי משלם !) לאחר מס'ימים אבי ניגש לסניף סלקום בב"ש ע"מ לקנות מכשיר חדש לאחי ולשדרג שני מכשירים שלו ושל אחותי למכשירים מתקדמים יותר,באותו הזמן היו מבצעים למכשיר עם קו ולכן אבי קנה מכשיר עם קו לאחי ושדרג לעצמו ולאחותי את הפלאפונים.לאחר מס' חודשים שמתי לב כי ישנו חיוב מוזר על דמי מנוי של הקו ה"מוקפא" בשיחה עם נציגה הוסבר לנו כי זהו חיוב על דמי מנוי חודשיים הסברנו כי אין כל שימוש במס' הנ"ל וכי המנוי מוקפא היא הצדיקה אותנו ואף הבטיחה לדאוג לזיכוי אך לא דובים ולא יער ,בפנייתי היום לסלקום לא ניתן לזכות על דמי המנוי כי זה בעצם אחזקת קו הסברתי כי זה לא נאמר לי מעולם ביקשתי זיכוי ,דיברתי עם גורמים בכירים ,הפיתרון שהוצע לי ממנהל ר"צ בשירות הוא שעה חינם ואם לא ניפרד כידידים(יש לנו 5 מנויים!! והסך לזיכוי מסתכם בכ-90 ש')
חווית שירות נוראית שלא תישכח להרבה זמן סוג הנזק :
לקבל את הזיכוי המגיע לי --ופיצוי על עוגמת הנפש!! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן, אחראית פניות הצי שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' בן אדיבה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה