פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שירות הודעות - חברת טיפקום נושא התלונה:
כהן ערן שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמספר חודשים רכשתי עבור ביתי מכשיר נייד. בקנייה הבהרתי שאיני מעוניין בכל שירות אחר פרט לשירותי קבלה והוצאת שיחות והודעות טקסט.
למרבה תדהמתי, קבלתי חשבון בו חוייבתי בעשרות שקלים על שירות תוכן של טיפקום. מתברר, שהחברה איתרה "במקרה" את ביתי, ושלחה אליה כל מיני הודעות טקסט כדי לפתותה לחזור אליהם בהודעת טקסט.

מעניין, שכאשר אני מעוניין לבצע כל שינוי הכי קטן, אני נדרש לעבור זיהוי מחמיר בקרב נציגי השירות, אולם ילדה מתחת לגיל 12, ללא כל כשרות משפטית, יכולה לשלוח הודעה המהווה חוזה לכל דבר ("קיבול") בלי כל ידיעת הגורם המשלם. זוהי פשוט ניצול ציני של חברות הסלולר והתוכן החוברות יחדיו.

בפנייתי ל2 החברות, הפנו אותי גורמי החברה מחברה אחת לשנייה, תוך שסלקום טענו כי מדובר בחברה חיצונית, ואין הם יכולים לזכותי, למרות שלא התייחסו לשאלתי, שהינה - הכיצד סלקום מחייבת אותי במסגרת החשבון בלא ידיעתי. חברת טיפקום שלחה אותי לחברת סלקום - שהרי החיוב מתבצע במסגרת החשבון.

מקונן בי החשש, שמא חברת טיפקום, שלפחות ידוע לי שבעברה הייתה חלק מחברת סלקום, מקבלת מידע פנימי על הלקוחות מסלקום (מסלול צעירים - למרות שהדבר הוכחש ע"י נציגי השירות). שאחרת, כיצד ניתן להסביר כי רק ילדים מקבלים הודעות אלו?

יפה מאוד. אני דורש את כל כספי חזרה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה-פניות הציבור-נגה שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר כהן בקשר להודעות וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה