פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
כמה ימים לפני ערב חג הפסח נתנו מכשיר לתיקון מלבד הבעיה שהייתה המכשיר היה תקין כאשר באנו לאסוף את המכשיר מהתיקון גילנו להפתעתנו שאומנם הבעיה תוקנה אך הסוללה לא הייתה במקומה ולא היה ניתן להחזיר אותה כראוי למקומה, אחרי נסיונות כושלים פשוט חיברו לנו אותה עם סלוטפ שלא תיפול,עד שנקבל סוללה חדשה לכן הציעו לנו אופציה לקנות סוללה חדשה או לחכות ולקבל סוללה מחודשת מכיוון שהבעיה לא הייתה באחריותנו אלה באחריות החברה והיא זו שגרמה לנזק לא הסכמנו לקנות חדשה ודרשנו לקבל סוללה מחודשת אך מכיוון שזה היה כבר מאוחר וימים ספורים לפני החג אמרו שמיד בצאת החג נקבל סוללה מחודשת אך עד היום לא טרחו לספק לנו את הסוללה אפילו החברה לא טרחה להתקשר לידע אותנו מה קורה, אלה אנחנו כל מדי פעם היינו מתקשרים לראות מה קורה עם המגיע לנו אך כלום כאילו מתאלמים מהבעיה לחלוטין,
עוגמת נפש סוג הנזק :
סוללה מחודשת במידי או סוללה חדשה על חשבון החברה (אחרי הכל קיבלתם מכשיר תקין מלבד הבעיה שאיתה הגענו) פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
טל אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' הדס וברמן בקשר לפנייתה וטיפלה בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
טל פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה