אי עמידה בשרות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הייתי לקוח של חברת אורנג' שנים והייתי מבסוט עד הגג.
עד לאותו יום ארור שנציגי חברת סלקום התלבשו עלי והתחננו אלי שהעבור אליהם.
בסוף הסכמתי אר ורק מפני שהנציגים הסבירו לי שאני חותם אך ורק לתכנית של חצי שנה בלבד ואחר"כ אני יכול לעשות מה שאני רוצה.
כמובן וכמובן שהבעיות התחילו על השבוע הראשון, - נאבד לי הנרתיק למכנסיים -בתמימותי חשבתי שלקוח עסקי טוב יקבל ישר לביתו נרתיק חדש, אבל הוברר לי ע"י החברה שהם העבירו את הטיפול באביזרים נילווים לזכיין והוא אינו מעוניין להביא נרתיק זה לארץ (המכשיר הוא בעלות של קרוב ל-6000 ש"ח).
וכמובן שאחר תקופה קצרה, מכיון שלא היה לי נרתיק מכשיר זה נשבר, וכל פניותי וצעקותי עלו בתוהו, הבטיחו לי 1000 פעמים שיחזרו אלי ויטפלו בי, וכמובן שכלום לא קרה (הם אפילו לא חוזרים טלפונית).
השיא היה שארבע פעמים פניתי למרכז שרות לקוחות הראשי ברחוב דרך ששת הימים בבני ברק, ושם הוברר לי שעלי לחכות בתור שעה וחצי כדי לזכות למסור את המכשיר לתיקון.
וכמובן שלא עברו ימים והמכשיר נגנב. (כי אין מצב שמכשיר כזה בלי נרתיק למכנסיים לא יגנב).
ואז פניתי אליהם ובקשתי לעזוב את החברה כי כבר עבר חצי שנה. ואז הם מודיעים לי שאמנם התכנית היתה לחצי שנה בלבד, אבל הם החתימו אותי בלי ידיעתי על חיוב להשאר בחברה לשלוש שנים, בלא אפשרות לעבור לתכנית טוקמן.
וע"כ ברצוני לבקשכם אם הנכם יכולים לעזור לי
א. בקבלת מכשיר חדש ללא חיוב, מכיון שאיני אשם בגניבה.
ב. בטיפול בעזיבת החברה בלי קנסות וכו'. - ולא לראותה לעולמים - מכיון שחתמתי אך ורק לחצי שנה, ואם הם הצליחו להחתים אותי על יותר זה היה בגניבה.
בתודה מראש
אפרים
|
|
|
|
|