פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלקום לא הוגנים!! נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחובות כתובת:
תיאור הבעיה:
במשך חצי שנה מהיום בו קניתי את המכשיר (נוקיה 6280) הוחלף לי המכשיר עקב אותה בעיה ( ניתוקי שיחות, לא ניתן להיכנס לאינטרנט או לעשות שיחות וידאו ) במספר של מעל 5 פעמים , הבעיה המלאה היא שיש בחירת רשת במכשיר וכאשר אני בוחר את הרשת הכפולה שזאת הרשת של "הדור 3" אז אני לא יכול לעשות את כל הדברים שהפלאפון נותן ובמיוחד לא ניתן אפילו לקבל שיחות כי ברגע שאני עונה לשיחה השיחה מתנתקת! ועוד ועוד בעיות שחוזרות על עצמן...
דברתי עם מספר נציגי שירות בסלקום במשך כל החצי שנה שהמכשיר אצלי אמרו לי לגשת למרכז שירות ולתקן את המכשיר לעשות עדכונים ועוד.... ושום דבר לא עוזר גם כשהחלפו לי את המכשיר מספר פעמים, חשבו שאולי זה איזור הקליטה ובדקו את זה ואמרו לי שאזור הקליטה שבו אני נמצא הוא מצויין... אז על מה בעצם אני משלם במשך חצי שנה על האינטרנט שלא עובד על שיחות וידאו שאי אפשר לבצע ועל ניתוקים ועולים לי בכסף???
נציגי השירות שלכם ניסו לעזור לי אבל גם הם כנראה לא יכולים ...
אחרי שדברתי עם נציגי והיא באמת ראתה שזה כבר לא הגיוני שכל כך הרבה פעמים שמחליפים לי את המכשיר ומנסים לסדר אותו אמרה לי לגשת למרכז שירות ולהכניס את המכשיר לתיקון פעם נוספת ואם הבעיה לא תפתר נראה מה עושים ... הבעיה לא נפתרה והתקשרתי שוב לסלקום ונציגה נחמדה ראתה שזה כבר באמת לא נורמאלי והיא אמרה לי שיש נוהל כזה שבמקרה והלקוח נקלע לאותה בעיה אם אותו מכשיר ולא ניתן לפתור אותה יוחלף המכשיר למכשיר אחר בסדר גודל מחיר של המכשיר שברשותי וזה נראה לי הגיוני ביותר ואמרה לי לגשת למרכז שירות ושהיא השאירה הערה במחשב ... הגעתי למרכז שירות ישבתי ודברתי ודברתי ומה שרצו להביא לי זה מכשיר שהעלות שלו היא 30 ש"ח בחודש ואני משלם 89 ש"ח בחודש ואני לא חושב שזה הגיוני שאני יתרום לכם 59ש"ח כל חודש בגלל סלקום מנסה להרוויח על חשבון אחרים אני חושב שאתם לא הוגנים כי אין פה שום היגיון שאני לא יקח מכשיר אחר במחיר בו אני משלם על המכשיר שלי.... ובמיוחד שאני חושב שמגיע לי זיכוי על כל החצי שנה שסבלתי ובקושי השתמשתי במכישר ושלמתי על דברים אשר לא עמדתם בהם....
ואני חושב שכמו שלא עמדתם במוצר שלכם מגיע לי לקבל מכשיר בגובה המכשיר שלי ולא להגיד לי זה מה יש או המכשיר של אריקסון שעולה 30 ש"ח בחודש או שאני ישאר לסבול עם המכשיר הזה...
ואני חושב שכשהלקוח אומר לנציגה במרכז שירות את כל הבעיות היא אומרת לי שאני מגזים ומקצין את הבעיה ושלא נראה לה הגיוני הרי בשביל מה החליפו לי כל כך הרבה פעמים מכשיר ולא סתם שלתחם לי אותו עם שליח כי ידעתם שאתם לא בסדר.... אני מעוס מכל הבעיה הזאת ומקווה שתפתרו אותה בדרך ישרה ונכונה ואני לא יהיה פראייר ויקח מכשיר בעלות של 30 ש"ח .... הנציגה שאמרה לי שאני יקח מכשיר בגובה המכשיר שלי תספוג אותי זה לא מעניין אני מבקש לקבל שירות ולא התעלמות!!
ויש עוד הרבה פשוט תפתחו את כל הבעיות במחשב ואת כל השיחות שהיו לי וכל התיקונים וההחלפות וכל הניתוקים ועוד ועוד ואולי תבינו אותי!!
וגם בנוסף מנהל השירות בסלקום רחובות אמר לי שהמכשיר שברשותי הוא מכשיר שיודוע כבעיתי ושהוחלף למספר רב של שקוחות אז בבקשה ממכם תהיו אמיתיים ואל תתנו ללקוח שמשלם 89 ומעלה לקחת מכשיר של 30ש"ח בחודש זה לא הגיוני זה עבודה בעיניים אשמח לקבל תשובה בהקדם תודה או אפילו אם תצרו איתי קשר בנייד תודה רבה
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכשיר למכשיר בגובה בכום המכשיר שלי שהוא 89 ש"ח פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי, אחראי פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר עידו דיין בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
קובי, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה