פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות חוסר התחשבות זלזול והונאה נושא התלונה:
כהן אלחנן שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏26 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 - אזוה"ת נתניה כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פניתי לסניף השרות לש סלקום באזוה"ת בנתניה עם 2 מכשירים של נוקיה 3100. באחד היה מסך שבור, ובשני בעיית כיבוי המכשיר.
ביקשתי שאם אפשר טכנית, יאחדו בין שני המכשירים לאחד תקין (אפילו תמורת תשלום עבודת טכנאי) ואחד לשדרג לדגם מתקדם יותר. האמנתי שזה המקום המקצועי ביותר אליו ניתן לגשת בנושא האיחוד של המכשירים. הבחורה שישבה בדלפק אמרה (לאחר בירור טלפוני) שאי אפשר להעביר חלקים בין המכשירים. ועלות תיקון הינה כמו מכשיר חדש. (המכשירים לא מבוטחים). החלטתי לשדרג מכשיר אחד והלכתי.
עוד באותו היום הלכתי לטכנאי פרטי כדי לתקן את המכשיר הפגום. הוא אמר שבמכשיר (שמתנתק) יש בעיה בכרטיס האלקטרוני, ולא ניתן לעשות איתו כלום אך טען שאין בעיה להעביר חלקים
בין המכשירים ושהיה מוציא בקלות מכשיר תקין משני המכשירים בעלות נמוכה.
פניתי לסלקום כמה פעמים. בסוף הגעתי לאחראית בשם הדס שאמרה שהם לא "עושים קומבינות" והם לא "טכנאי פרטי" ושהייתי צריך ללכת לטכנאי קודם ההגעה אליהם. ומבחינת סלקום - סוף הסיפור.
ביקשתי לקבל את המכשיר תמורת צ'ק מופקד. ולהחזיר אחרי שטכנאי פרטי יעשה את העבודה. היא סרבה. הצעתי שהם יעשו זאת בתשלום וסירבה גם לכך בטענה שהם לא מפרקים ממכשיר אחד ומעבירים לאחר....
כספי סוג הנזק :
החזרת המכשיר הקודם (זמנית) כדי שטכנאי פרטי יאחד בין המכשירים או תיקון הקיים בעלות טכנאי פרטי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מירב פניות הציבור סלקו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר כהן אלחנן בקשר לתיקון מכשירו ונושא פנייתו טופל .
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
מירב פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה