פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הלקוח אינו שפוט< נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לפרסום- מודם אלחוטי למחשב נייד..
1. פניתי נאמר שיחזרו תוך 3 שעות , עברו ימים ואיש לא חזר.
2. פניתי שוב ענה בחור חביב רק מה ידע אפסי על כל שאלה שניה " פנה לשירות לקוחות" ממש מקומם.
3. החוצפה עוברת כל גבול , למודם אלחוטי ושירותי גלישה דורשים 36 חודשי התחייבות . אבל אני לקוח עסקי די טוב צריך שירות כזה רק ל6 חודשים....זה מה יש ענה הפקיד.
עלבון סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר כץ בקשר וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה