|
|
|
|
|
|
הלקוח אינו שפוט< |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בהמשך לפרסום- מודם אלחוטי למחשב נייד..
1. פניתי נאמר שיחזרו תוך 3 שעות , עברו ימים ואיש לא חזר.
2. פניתי שוב ענה בחור חביב רק מה ידע אפסי על כל שאלה שניה " פנה לשירות לקוחות" ממש מקומם.
3. החוצפה עוברת כל גבול , למודם אלחוטי ושירותי גלישה דורשים 36 חודשי התחייבות . אבל אני לקוח עסקי די טוב צריך שירות כזה רק ל6 חודשים....זה מה יש ענה הפקיד.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מורן אחראית פניות הציב |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר כץ בקשר וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|