פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ומחירים מוגזמים נושא התלונה:
קליר אביטל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏21 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי מכרה לי חברת סלקום מכשיר דור שלישי imod. הנציג מכירות התפאר במכשיר ובהיותו מתקדם טכנולוגית וחדשני. לצערי, המכשיר שמכרו לי היה דפוק, דגם פגום, שאכן ירד מהמדפים במהירה. לא שמעו אותי כאשר צלצלתי מהמכשיר ולא יכולתי לשמוע אחרים, כלומר לא היה ניתן לקיים שיחות. כמובן, שהחלפתי מספר פעמים למכשיר חדש תחת האחריות וכל פעם היתה אותה בעיה - פשוט דגם דפוק.

לאחר הרבה עוגמת נפש הסכימו בסלקום להחליף לי את המכשיור לדגם פשוט יותר של נוקיה - לא דור שלישי ולא ציפורים, אבל בכל זאת היה ניתן לקיים שיחות עמו.

בנוסף, לאחרונה גילית שכבר במשך שנים אני משלמת 90 אגורות לדקת שיחה לפחות, גם מרשת סלקום לרשת סלקום. יתרה מזאת, אני משלמת תעריף של 60 אגורות לSMS. לאחר שעשיתי השוואה עם חברי ובני משפחתי גיליתי כי אלה הם מחירים מופקעים ביותר. צלצלתי נסערת לסלקום וביקשתי להוזיל לי את המחירים למחירים סבירים ומקובלים בשוק. סלקום הסגימו לעשות זאת רק במידה ואני יתחייב אליהם ללפחות עוד 3 שנים נוספות. אני, שכבר נקעה נפשי מהשירות האיום שקיבלתי, מהחשבונות המוגזמים שאני משלמת ומהמכשיר הפרמיטיבי שבידי, סרבתי וביקשתי להתנתק מהם לאלתר. הבחורה שעמה דיברתי סירבה לתת לי להתנתק, היא אמרה שעל מנת לעשות זאת, אני צריכה לגשת לשירות לקוחות ולשלם קנס של למעלה מ-900 ש"ח בגין המכשיר שלא עבד ששכנעו אותי בטפשוטי לרכוש (קנס שמעולם לא העלו בפני כשחתמתי על המכשיר). זה נראה כאילו אני עובדת אצלם ולא הם אצלי אם אני צריכה לנסוע עד אבן גבירול, לשלם על חניה, לחכות בתור וכל זה בשביל לשלם קנס אדיר ולממש את רצוני להתנתק מהם.

אני מלאת סלידה כלפי החברה הסלולארית הזאת - סלקום. ואני טורחת לספר לכל קרוביי ולכל מי שרק מעוניין לשמוע על היחס המזלזל שלהם ללקוחות ועל עוגמת הנפש הרבה שנגרמה לי.

בהזדמנות הראשונה שתצא לי, אני אסע לאבן גבירול, אשלם את הקנס הארור ואתנתק מהם. כיום יש תחרות כה רבה בקרב החברות הסלולאריות ואין שום סיבה שבעולם, שאשלם כה הרבה ואהיה כל כך לא שבעת רצון.
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מירב פניות הציבור סלקו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' בלהה אביטל בקשר לפנייתה וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
מירב פניות הציבור.

תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה