פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"החברה" שדורכת על הלקוח, ונהנית מכך... נושא התלונה:
דקל יוגב שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
אזוה"ת החדש נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
הכל מתחיל מחודש ינואר שהגעתי למרכז שירות לקוחות על מנת לתקן מכשיר שנרכש מחברת סלקום כמובן שעליה אמשיך ואפרט... "ברצוני לתקן את המכשיר אמרתי לנציגת שירות הלקוחות הטכנית, בעודה "ממורמרת" מרימה מבט אליי בזלזול לא מובן ושואלת כן מה הבעייה, חייכתי, לא שמעת! המכשיר לא תקין אני רוצה לתקנו, טוב! מה מספר הסלקום..."
פה אעצור האירוע התחיל בחודש ינואר האחרון ומשם מתחיל מסע ייסורים בלת נשכח... הרגשה שאין עם מי לדבר, ובסלקום ההרגשה הופכת למציאותית... סלקום יוצאת בפרסומות כגון תודעת שירות גבוהה, "קשקוש גדול".
זאת חברה שעושה הכל חוץ מלהבין, כי להקשיב הם מקשיבים, אבל מה עם הבנה? "אין מבין".
זה לא משנה "כמה תתלונן, כמה תתעצבן אין עם מי לדבר"!!! לעניות דעתי חברת סלקום כנראה שכחה שלפני מס' שנים היא הייתה "בחיתוליה" וכן חברת סלקום כנראה "שכחה" שהמחזור השנתי שלה נובע מלקוחות כמוני ורבים כמוני, מה ביקשתי מהחברה "האטומה הזאת" גמישות הבנה... כנראה שהגמישות תבוא עם "המפלה" זה עניין של זמן עד אשר אנשים יבינו כי החברה תלוייה בהם ולא הם בחברה... הבעייה הספציפית שלי נהפכה למלחמה אישית כנגד החברה עצמה שפשוט עושה מה שהיא רוצה! פשוטו כמשמעו!!!
הבעייה שלי, היא יותר גדולה היא כבר עניין אישי... כאשר נטע מנהלת משירות לקוחות בטוחה במיליון אחוז, שאתה טועה (אני)... למרות שהיא מודה שאותה נציגה משירות הלקוחות הטכני בנתניה עשתה את הטעות אז מצבינו רע... שוחחתי עם נציגים ומנהלים... ופשוט יש הרגשה של דריכה על עקרונות היחיד מול המערכת. אני יכול לאשש את דבריי שמנהלת שירות הלקוחות בשם "מאיה" אומרת שאני מעלה לה את "הכריזה" ומגרשת אותי!!!אז שאלתי את מאיה ציטוט: "את מתנהגת כמו הבעלים!!! ענתה לי בקול רטוט מעצבים כן אני הבעלים יש לך בעייה?" המצב נראה חמור ורע. הרגשה של חוסר אונים מול מערכת זאת הינה פגיעה נפשית ואישית. אני מאמין גם שמבחינה חוקית סלקום עברה על חוקי האתיקה, ועל חוקי החוזים הכלליים אני מקווה שבסופו של דבר חברת סלקום תתחיל להבין שככה "הכוכב" שלה הולך ונמוג, וכי בצורה כזאת הלקוחות יבינו עם מי יש להם עסק. צריך לזכור כי אנני מבקש שלמות מהחברה אלא דברים בסיסיים שניראים לי הגיונים כגון תודעת שירות גבוהה וכמובן הבנה. לצערי אני קורא בקול עדין לכלל לקוחות סלקום להתעורר ולהבין עם מי יש להם עסק.
לסיום דבר שנוכחתי לדעת בחברה זו כי אם יש להם בעייה של "גבייה" הם יודעים להשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותם על מנת לגבות את הסכום המתבקש! אך מה קורה עם הטעות שלהם? הם יודעים כי הון כספי וכמובן בתור היותם תאגיד נותן להם לגיטמציה להתנהג בצורה כזו של בוטות וצפצוף ישיר על כלל לקוחתיה. אני מקווה שמי שיקרא את התלונה הזאת מבין אותי. אני מדבר אל אותם האנשים שמגיעים למרכזי שירות ומבינים שאין מה לעשות שיוצאים תמיד בהרגשה כי עבדו עליהם רימו אותם וכו'. אם כולנו נתלונן נצליח לקבל את הפתרונות להם ייחלנו מראש. בתודה יוגב דקל לקוח זמני של סלקום!!!
כספי סוג הנזק :
תבטלו לי את הביטוח אני במילא לא משתמש בו!!! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
טל אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר דקל יוגב בקשר לפנייתו וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
טל פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה