ככה זה כשאוהבים< |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ליד דיזינגוף סנטר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים מהיום, לקחתי 2 אוטובוסים מהבית שלי ונסעתי למרכז השירות של סלקום בדיזינגוף במטרה לתקן את המכשיר שלי, K610I.
למכשיר היו בעיות מהיום שהוא אצלי, הוא היה נכבה ללא שום סיבה או אזהרה מוקדמת, דבר שגרם לי המון בעיות עם מקום העבודה שלי ולכן פוטרתי.
היו מצבים שהייתי מוציא אותו מהכיס והוא היה כבוי במשך כל הזמן, וכך נמנעו ממני שיחות שהיו חשבות לי.
עוד בעיה שמאוד מטרידה אותי, המכשיר אינו מזהה את המטען, הייתי קם בבוקר ומגלה להפתעתי שהסוללה ריקה, הייתי צריך לקחת לאחותי את הפלאפון שלה כדי לדבר בעבודה, דבר שהקשה גם עלייה.
לאחר התיקון במעבדה לפני חודשיים המכשיר חזר עם אותם הבעיות בדיוק, שום בעיה לא נפטרה והתעוררה בעיה חדשה, המכשיר נכנס למין מצב שיגעון שהוא מקפיץ תפריטים ללא סיבה מחייג לאנשים סתם ולפעמים גם נכבה.
הלכתי אתמול [אחרי חודשיים מיום התיקון הראשון] , וקיבלתי יחס מזלזל, והאשימו אותי שלא באתי לפני כן, וכפי שכבר אמרתי אני צריך לקחת 2 אוטובוסים כדי לבוא ושתיים כדי לחזור, אז שאני בא לתקן את המכשיר זה עולה בהרבה כסף והרבה סבלנות.
מה שהכי מעצבן אותי כרגע, זוהי העובדה שרציתי לקנות מכשיר 6280 והנציגה שכנעה אותי לקנות את המכשיר שיש לי עכשיו, K610, שמהיום שקיבלתי אותו רק בעיות הוא עושה לי.
ואני ילד ככה שאין לי כ"כ הרבה כסף להוציא על מכשיר חדש,
אני לא מבקש פיצוי, אני דורש אותו.
כי מה שאני צריך לעבור בגלל סה"כ מכשיר זה מעל ומעבר!
אז כנראה שככה זה כשאוהבים...
המכתב נשלח בהעתקים למס' גורמים
|
כל הנזקים שברשימה |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|