פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קיפוח ניצול וביזיון נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של סלקום כבר שנתיים, יש לי 4 קווים, אחד הקווים שלי נמצא בתוכנית הכל כלול- 1400 ד', אך לצערי אני אף פעם לא מנצל אותם, התוכנית עולה לי בחודש 331,(לא כולל מע"מ), פניתי כבר לסלקום שיחליפו עבורי את התוכנית לאחת שעונה על צרכיי, אך בסלקום התייסו אליי כבדיחה, הם הסכימו להעביר אותי לתוכנית אחרת אך בהתחייבות, ואחרי אין סוף טלפונים למוקד, ואין סוף שיחות נתנו לי תוכנית אחרת, אך פתאום מתברר שהתוכנית כרוכה בדמי מעבר של קרוב ל- 1000 ש"ח, ודמי יציאה של קרוב ל- 1700 ש"ח. וכל מה שתעשה אתה תתחייב לחברה ל 36 שנים.
כשהתחברתי לפני שנתיים אף אחד לא הסביר לי שזה מה שהולך להיות, אני לא ידעתי שאני בכלל מחויב ל- 36 חודשים.
מי אמר שאני רוצה להישאר בסלקום כל החיים שלי?
אני לא מרוצה תמיד מהשירות שלהם והם גורמים לי לעוגמת נפש אדירה, אני לקוח מסכן שלהם, אתה טועה ומתחבר לסלקום והם מוציאים לך תנשמה
עוגמת נפש סוג הנזק :
להציע לי משהו הגיוני פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר אבו חמד בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה