פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלקום.. סלקום. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
סלקום.. סלקום.. מה יהיה?

לפני למעלה משנה רכשתי לי ולבני משפחתי שלושה מכשירי דור 2, שלושה קוים שלוש חבילות :
שני מכשירי מוטורולה E1, שאחד מהם הוחלף לנוקיה בסמוך למועד הקניה, ומכשיר שלישי: סוני אריקסון W 800.

לפני ארבעה חודשים רכשתי מכשיר נוסף סוני אריקסון K 800 דור שלישי עם חבילת גלישה בדור השלישי וכרטיס USIM. אך ללא קו המכשיר נרשם על הקו של הנוקיה (של אחותי) ובפועל ישמש אותי וזאת בהמלצתו של נציג השירות על מנת שאוכל להנות מהזיכוי של המכשיר היקר יותר.

יצאתי ממרכז השירות משודרג ומאושר עם מכשיר ה K800 החדש בידי בקו שלי. ומכשיר הW800 עבר לאחותי לתוכו היא הכניסה את כרטיס ה SIM של הקו שלה ושמנו את הנוקיה בן השנה בארון.


לאחר שלושה חודשים התגלה כי משני הקווים מתוך השלושה שברשותנו נגבים חיובים על חבילת גלישה בדור שלישי כאשר בפועל יש לי רק מכשיר אחד תומך ובו רק כרטיס אחד USIM תואם.


כמובן שדיברתי עם נציגי שירות טלפוניים ועם מנהליהם והם יצרו קשר עם מרכז השירות שמכר לי את המכשיר שלדבריהם הסכמתי לעסקה משונה זו
בידי נמצא החוזה המפורט ולא מצוין בו דבר המרמז לכך
גם פנינו למרכז שירות ע"מ להבהיר את הנושא- שם הוצע לנו זיכוי על ארבעת חודשי התשלום במידה
ונקנה למכשיר המחויב לחינם כרטיס USIM תואם דור 3 (למכשיר דור 2) ?!!
"יופי" של הצעה
סלקום יקרים, אחרי עשור של הנאה מהשירות ואחרי שכל המשפחה עברה לרשת שלכם אחריי, אתם מאכזבים אותי על עיקרון של 19.9 ₪ לחודש מתוך מאות שקלים שאני משלם עבור השירותים והמכשירים שאני צורך מכם?

בנוסף יום אחד גיליתי שחויבתי על חבילות 200 הודעות במקום 19.90 ₪ 49.90 ₪ פי 2.5 ??
הנציגה ציינה שעפ"י חוק סלקום העבירו הודעה בחשבונית חודש לפני עדכון המחיר.
לא מקובל שהודעה קטנה בין שורות החיובים תספיק. לכזו העלאה דמיונית הייתי שולח תמרור לביתו של כל לקוח עם שליח שלובש סרבל ורוד זוהר, אולי שולח מכתב נפרד או לפחות מודיע בטלפון חודש לפני עדכון המחיר.
כמובן מייד ביטלתי את החבילות. אבל במשך חודשיים (אם אינני טועה) שילמתי ולא כדין המון.
מעלים מחירים? תודיעו כמו שצריך!

הרבה מעבר לזיכוי על חיובים לא כשרים אני דורש פיצוי על עוגמת הנפש
ועל זמן יקר שבזבזתי על נסיונות לפתור את הבעיות.

בתקווה לתיקון, נדב.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר בונן ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה