פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדות טלפוניות בלתי פוסקות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
למרות דרישות חוזרות ונישנות מחברת סלקום להפסיק ולהתקשר אלינו על מנת לנסות ולהציע לנו להפוך ללקוחותיה, בוחרת חברת סלקום להתעלם מהבקשה.

רק השנה הם התקשרו למעלה מ- 15 פעמים והם כבר יודעים את שמות העובדים אצלנו במשרד, כך שבמידה ואני אינני נוכח במשרד, הם טורחים לציין את שמו של מנכ"ל נוסף במשרדנו.

הודעתי להם מפורשות, בכל אחת מהשיחות, שאין לי שום ענין. הבהרתי להם שבמידה ויהיה לחברתי ענין לקשור קשר עסקי עם חברת סלקום, הרי שנדע כיצד לפנות אליהם. אך, כרגע אין זה אקטואלי ולכן ביקשתי שיפסיקו להתקשר ולהטריד.

הם פשוט לא מבינים את המילה "לא". אנו רשומים אצלם במאגר כלקוח עסקי פוטנציאלי. בכל פעם אנו דורשים שהם יפסיקו להתקשר ולאחר שבועיים מגיע טלפון נוסף.

ככה לא צריכה לנהוג חברה שמבקשת לצרף אליה לקוחות חדשים. ממש בושה וחרפה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להסיר את שם החברה שלנו מהמאגרים שלהם, אחת ולתמיד ! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי, אחראי פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר דורון גבע בקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
קובי, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה