פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ב - 22/07/2007 ביקתי במרכז שירות רחובות ע"מ להוציא פירוט שיחות לשלושה חודשים. לקח יותר מחצי שעה כדי שהתור יתקדם ב-4 מספרים , וזה לא מפליא : מתוך 7 עמדות שרות רק ב-5 יש נציג שרות כאשר לאורך כל הזמן שהייתי בסניף 2 מהם (לסרוגין) עסוקים בעבודה על מחשב , שליחת SMS שיחות חולין והליכה לאורך הדלפק וכמובן לא מתייחסים ללקוחות. כל זה גורם לבזבוז זמן יקר ואולי לא היה כ"כ נורא אם סלקום הייתה עומדת במבחן התוצאה - מתוך פירוט שיחות לשלושה חודשים קיבלתי רק שניים ודף ראשון של חודש שלישי. האם בשביל עניין זניח כמו הוצאת פירוט שיחות אני צריך להגיע לסניף פעם נוספת?
אחרי 11 שנים כלקוח הגעתי למסקנה פשוטה וברורה - עם סלקום אי אפשר ולא משתלם לעשות עסקים , קל וחומר בלתי אפשרי לקבל שירות מינימלי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הוצאה תקינה של פירוטי שיחות פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מירב פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר גפן דוד בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל .
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
מירב פניות הציבור.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה