פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נפתרה הבעיה?! איזה נפתרה ואיזה נעליים? נושא התלונה:
ב עידן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמה חודשים פרסמתי פה תלונה.
חזרה אליי ליהיא מפניות הציבור ואמרה לי שהיא חוזרת אליי בגלל שהתלוננתי באתר אבל אין לה שום דבר להגיד לי.

ואז היא פרסמה באתר את התגובה הבאה:
"תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר בקיש ונושא פנייתו טופל באופן מלא סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. ליהיא פניות הציבור."


איזה חוצפה יש להם!!!!

עוגמת נפש סוג הנזק :
לא רוצה שום פיצוי רק שכולם ידעו. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מירב פניות הציבור סלקו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר עידן בקיש בקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
מירב פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה