|
|
|
|
|
|
התנהגות בחוסר תו"ל והטעיית הלקוח |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
נצרת עילית |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום ,
ברצוני להפנות את תשומת לב כל הלקוחות הפרטיים מול המנופול סלקום שטוען שהוא מספק שירותים לציבור הרחב אך לעניות דעתי הוא מתנהג בחוסר תום לב ומטעה את הלקוחות התמימים .
לפני כמה חודשים הייתי בנקודת שירות אשר בנצרת עילית בקניון לב העיר ופניתי לנציג שירות למיטב זכרוני בשם ויסאם , אז אמרתי לו מה יש לך להציע לי תוכנית טובה כי אני בזמן האחרון מדבר הרבה במכשיר . אז לדבריו אמר לי אתה משלם 350 ש"ח בחודש ומדבר אלף דקות לסלקום ולשאר החברות "במילים האלה" , אז אחרי חודש כשקיבלתי את החשבונית מצאתי שהתוכנית לא משתלמת לי , ורציתי לבטל אז כשאני מבקש לבטל את התוכנית החברה טוענת שאני הסכמתי וחתמתי ושהנציג יידע אותי שאני משלם קנס בסך 700 ש"ח אם אני יוצא מהתוכנית . אז מה שאני טוען שלא היה ולא נברא דבר כזה ואני מוכן שנלך לפוליגרף כדי לאמת את דבריי ואפילו לגרופולוג אם אצטרך .
אני מלא סלידה כלפי החברה הסלולארית הזאת - סלקום. ואני טורח לספר לכל קרוביי ולכל מי שרק מעוניין לשמוע על היחס המזלזל שלהם ללקוחות ועל עוגמת הנפש הרבה שנגרמה לי. כי הם טוענים שאני שקרן .
כיום יש תחרות כה רבה בקרב החברות הסלולאריות ואין שום סיבה שבעולם, שאשלם כה הרבה ואהיה כל כך לא שבע רצון. ועל אחת כמה וכמה שלא ידעתי שיש דמי יציאה .
סלקום ..סלקום את פשוט צריכים ליידע את הלקוח ולפי דיני חוזים סע' 15 לחוק זה נחשב הטעייה ופגם בכריתת חוזה ואז אתם נדרשים לבטל את העיסקה הזאת .
אזי אני דורש פיצןי על עוגמת הנפש שנגרמה לי וניתוק מהתוכנית הזאת .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ניתוק מהתוכנית ומהרשת ללא שום הסדר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
נגה-פניות הציבור-סלקום |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר בדעאן בקשר לתוכנית חיוב ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|