פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות בחוסר תו"ל והטעיית הלקוח נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
נצרת עילית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום ,
ברצוני להפנות את תשומת לב כל הלקוחות הפרטיים מול המנופול סלקום שטוען שהוא מספק שירותים לציבור הרחב אך לעניות דעתי הוא מתנהג בחוסר תום לב ומטעה את הלקוחות התמימים .
לפני כמה חודשים הייתי בנקודת שירות אשר בנצרת עילית בקניון לב העיר ופניתי לנציג שירות למיטב זכרוני בשם ויסאם , אז אמרתי לו מה יש לך להציע לי תוכנית טובה כי אני בזמן האחרון מדבר הרבה במכשיר . אז לדבריו אמר לי אתה משלם 350 ש"ח בחודש ומדבר אלף דקות לסלקום ולשאר החברות "במילים האלה" , אז אחרי חודש כשקיבלתי את החשבונית מצאתי שהתוכנית לא משתלמת לי , ורציתי לבטל אז כשאני מבקש לבטל את התוכנית החברה טוענת שאני הסכמתי וחתמתי ושהנציג יידע אותי שאני משלם קנס בסך 700 ש"ח אם אני יוצא מהתוכנית . אז מה שאני טוען שלא היה ולא נברא דבר כזה ואני מוכן שנלך לפוליגרף כדי לאמת את דבריי ואפילו לגרופולוג אם אצטרך .
אני מלא סלידה כלפי החברה הסלולארית הזאת - סלקום. ואני טורח לספר לכל קרוביי ולכל מי שרק מעוניין לשמוע על היחס המזלזל שלהם ללקוחות ועל עוגמת הנפש הרבה שנגרמה לי. כי הם טוענים שאני שקרן .
כיום יש תחרות כה רבה בקרב החברות הסלולאריות ואין שום סיבה שבעולם, שאשלם כה הרבה ואהיה כל כך לא שבע רצון. ועל אחת כמה וכמה שלא ידעתי שיש דמי יציאה .
סלקום ..סלקום את פשוט צריכים ליידע את הלקוח ולפי דיני חוזים סע' 15 לחוק זה נחשב הטעייה ופגם בכריתת חוזה ואז אתם נדרשים לבטל את העיסקה הזאת .
אזי אני דורש פיצןי על עוגמת הנפש שנגרמה לי וניתוק מהתוכנית הזאת .
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק מהתוכנית ומהרשת ללא שום הסדר פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה-פניות הציבור-סלקום שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר בדעאן בקשר לתוכנית חיוב ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה