פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים ובדיות מבית היוצר של סלקום ! נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלוננן על סחבת וטרטור של הלקוח (ביומיים דיברתי עם כ 10 נציגים שונים ) שפגעה בי אישית בחוסרו של מתן שירות אדיב הוגן כלפיי.
עליי לציין לרעה 2 מנהלות בכירות סמוקד השירות של סלקום אשר כלל לא התייחסו לבקושתיי ואפרט :
מלי - מנהלת בכירה, אשר הציעה לי תוכנית מנויים אשר לא קיימת כלל ואיננה עונה לדרישות שלי. כמו כן , לא הצליחה , כדבריה , לנשיג את סוכן המכירות (ששיקר לי) ומכר לי תוכנית גם כן שאינה קיימת.
קטיה - מנהלת חסרת אחריות וחסרת נימוסין בסלקום, אשר בפנייתי אליה בבקשה לחזור למלי המנהלת לשם בירור העניין בכדי למה שיקרה היא לי - נעניתי ע"י קטי בשלילה נחרצת גם על אף שהפצרתי בה ושהודעתי לה ששיחתינו מוקלטת..

בידיי חומר מזעזע של שירות הלקוחות המהולל של סלקום אשר בכוונתי להפיצו לשם ידיעת הכלל.
כמו כן , למרות כל הפצרותיי כי חברת סלקום הינה חברה אשר מוניאה אותי כלקוח בפני מנהלות אלו, לא טרחו המנהלות להתייחס לפנייתי ברצינות וכלל לא הגישו בפניי איזה שהיא דרך פריצה שתוכל לפתור עניין זה.

תודה
איתן.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר שקד בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה