פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום של 166 ש"ח עבור "שיחה" בודדת שהתקיימה עקב מקש שנלחץ בטעות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי טלפון סלולרי של חברת סלקום מזה שנים רבות. הטלפון אינו פעיל בשנה-שנתיים האחרונות.
בשנה האחרונה הוא נמצא אצל הורי כטלפון חירום (אמי בת 81 בעלת בעיות זיכרון).
ב-28 ביוני נלחץ בטעות מקש קיצור המחייג לבית הורי וקוימה "שיחה" בת מעל לשלוש שעות בין הפלאפון (הממוקם בבית הורי) לטלפון שבבית הורי.

סלקום חייבה את כרטיס האשראי שלי במחיר השיחה (כ-166ש"ח) ומסרבת להחזיר את עלותה (כולה או חלקה) בתואנה שיש לי אחריות על הפלאפון. למרות הסברי שהפלאפון הושאל להורי, הוא לא בביתי, וכי לא בוצעה למעשה כל שיחה במשמעות של תקשורת בין בני אדם, וכי השימוש בזמן אויר לא עלה לחברה 166 ש"ח אלא רוב החיוב הוא אך ורק רווח נטו לחברה, הם מסרבים לחלוטין לשקול החזר ולו חלקי של הסכום.
נוסף על כך הטיפול בפניה גבה בחלמאות, במשך שלוש שעות כמעט הייתי בקשר עם אנשי החברה בכדי לשלוח פקס המאשר להם לשלוח למייל פירוט שיחות. גם לאחר משלוח הפקס הפירוט לא התקבל במייל, ולמחרת הפקידה שענתה מיד אמרה שאין צורך כי בוצעה רק שיחה אחת (את זה הם יכלו לומר לי ביום הקודם).
יתר על כן, קו ההתקשרות עמם הוא של סלקום ואין מספר בזק זול שניתן דרכו להתקשר (הם אינם מפרסמים או מוכנים לתת קו זה).
יצוין כי 188 ש"ח הנו סכום גבוה מאד עבור התקשרות שמקורה בטעות בין שני מכשירים.
אודה לכם אם תייעצו לי כיצד לפעול להחזר כספי.
תודה
דליה גלעד
הנוריות 5
נשר
הנייד שלי - 050-6527697)
כספי סוג הנזק :
אנא בררו עם החברה אפשרות לקבל חזרה את התשלום, כולו או רובו. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' גלעד ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה