פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלקום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי פלאפון ממשווק מורשה וכשרציתי לשדרג אותו דרך החברה נאמר לי שלא ניתן להיתעסק עם פלאפונים שקונים ממשווקים.
כשאני ממלא טוקמן זה כן הפלאפון שלכם אבל כשאני רוצה לעשות פעילות כלשהי ע"י החברה פתאום לא מכירים בטלפון שלי.
למה אתם נותנים למשווקים למכור פלאפונים אם אתם לא מכירים בהם בכלל?!
היתנהגו אליי כמו לאיזה אחת שמצאה פלאפון ברחוב. ממש ביזיון
זאת חוצפה שאין לתאר,היתיחסות כזו משפילה לא קיבלתי בחיים ואני לא עוברת על זה בשתיקה.
עלבון סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה-פניות הציבור-סלקום שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' גיגי בקשר לפנייתה וטיפלה בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה