פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעללות בלקוח שרוצה סה"כ לבטל עיסקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני למעלה משבועיים ביצעתי עיסקה עם סלקום ע"י משווק שהגיע אלי הבייתה ועשינו עיסקה ל- 4 מכשירים .
לאחר כשבוע מיום ביצוע העיסקה מצאתי כי מה שהסוכן הבטיח לי לא היה מדוייק וחוץ מזה אני לא יכולתי מבחינה כלכלית לממן את הקנייה .
הלכתי למרכז שרות של סלקום כדי לבטל את העיסקה לפי החוק שכן חוק הגנת הצרכן (שתקף גם על סלקום) קובע שעיסקת רוכלות שבוצעה בבית הלקוח ניתן לבטל תוך 14 יום מביצוע העיסקה .
סלקום אמרו לי כי אין ביטול עיסקה בשום פנים ואופן כי אני לקוח עיסקי והחוק לא תקף על לקוחות עיסקיים אז התקשרתי להגנת הצרכן ולשלושה עורכי דין כדי לברר את החוק והם כולם אמרו לי שהחוק תקף על כולם גם על לקוחות עיסקיים וחייבים לבטל לי את העיסקה התקשרתי מספר פעמים למוקד של סלקום אך כל פעם היתה אותה תשובה שזאת המדיניות ואין ביטול עיסקה וכך רשום בחוזה .
כשהלכתי שוב למרכז שרות כדי לדעת למה לא מבטלים לי את העיסקה לאחר ניפנוף של אחד ממנהלי הצוותים שאמר לי " לך תתבע את סלקום בעיה שלך" פניתי לבסוף למנהלת יותר בכירה בשם חן ( מרכז שרות ומכירה בפ"ת) שאמרה שתעשה הכל ושאכן חוק הגנת הצרכן תקף גם על סלקום .
היא מולי התקשרה למשווקת שאמרה שאין לה זמן ולאחר מכן היא התקשרה למנהלת של המשווקים שאישרה את הביטול עיסקה וחן אמרה לי שאני אלך להביא את כל הערכות כי יש אישור.
הבאתי לה את כל הערכות (ערב תשעה באב) והיא הביאה נציג בשם דביר שיבצע את הביטולים כי הוא יותר מיומן בזה .
שאלתי את דביר כמה זמן זה יקח והוא אמר כשעה וחצי ובגלל שאני צם ביקשתי שיבצע את הביטול ואני יבוא מחר לקחת את הטפסים של הביטול .
יום למחרת התברר לי כי העיסקה לא בוטלה ואמרו לי שזה בברור נוסף .
היום- שבוע לאחר שאושר הביטול - ניגשתי למרכז שרות לחן והיא ביררה שוב ואמרה לי בשיא החוצפה כי אין ביטול עיסקה כי לא מאשרים את הביטול וככה רשום בחוזה .
אז עיינתי בחוזה ולא רשום שם כלום על זה וכשאמרתי לה שלא רשום כלום היא אמרה ככה זו המדיניות וזה הכל.

פשוט בושה וחרפה שככה מתנהלת חברת ענק הכי מובילה בתחום הסלולר.

זה לא יאומן כמה מוכנים לטרטר לקוח וכמה מוכנים להחזיק לקוחות ממורמרים.
עלבון וכספי סוג הנזק :
לבטל את כל העיסקה במיידית לפי חוק פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
טל אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר קלימיאן בקשר לפנייתו, ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
טל פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה