פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר הגיון משווה..... נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
כן לצערי שוב אנחנו נפגשים לאחר יותר מחצי שנה של שקט...... ובהחלט כבר שלחתי מחמאה דרכם על הטיפול הקודם שסלקום טיפלה או יותר נכון נציגתם מנהלת אזור הצפון שרה ואכן היינו מרוצים .........חבל לי להטרידה שוב אך כפי שאומרים אין שכל אין דאגות וכנראה בסלקום יושבים אנשים יותר מדי חכמים שממצאים חוקים מטומטמים וחסרי הגיון לגמרי............

אז ככה: בתאריך הנ"ל אני ובעלי בדקנו וראינו כי עומדת להסתיים לנו תוכנית לאחר שנה וחצי ( אף על פי שהתחייבו לנו לשלוש שנים) אבל נבליג... מסתיימת לה תוכנית בעשירי לאוגוסט כמובן שזעמנו אך אמרו לנו הנה לכם תוכנית חדשה עם תעברו למגזר העסקי ואכן הסכמנו שנינו לעבור שלחנו תעודות עוסק מורשה וכל המתבקש מכוון וסיפרו לנו עד כמה התוכניות שלנו יהיו נפלאות וכמובן עברנו מנציג לנציג ממורן לשחר משחר למירי ומי יודע כבר מרוב שמות רבים ומרובים אך את מורן שבאמת כנראה ישבנו לה על הראש לא נשכח חלילה כי היא מיד נפנפה אותנו לאחר שמאסה בנו להתנתק מהחברה.

אז שחר הגיעה ומתחייבים שיחזרו אלינו בין שמונה בבוקר לשתיים עשרה חוזרים בשמונה ושוב מתחייבים בין ארבע לשמונה בערב וחוזרים יום אחרי וכמובן כנראה שאנחנו לא הבנו אולי דפרים מה לעשות........ ואז לאחר הקמת צעקות שחר שוב חוזר אלינו ואז מתחיל הוויכוח שעליו מדינת ישראל חורטת את דיגלה והשיחה מתנהלת ככה מה החלטם לגביי התוכנית אמרנו כמובן נראית לנו ואתם מוכנים להתחייב שלוש שנים בסדר נתחייב לא נעזוב עם טוב לנו למה לא להישאר וגם מגיע לנו לשדרג מכשיר בגלל התוכנית שיעלה לנו סה"כ 180 ש"ח לשנה חיוב של חמישה ש"ח לחודש מהחשבון ( יש לציין כי אנחנו העלינו את הנושא של הצורך להחליף מכשיר) אז כן מגיע לנו לשדרג אבל הוא אומר יש לכם הוראת קבע לא כרטיס אשראי נכון אמרנו אין לי אפשרות לחייב בכרטיס אשראי מכוון וכל העסק שלי עובר דרכו והמחייה וככה נוח לנו.

כן הוא אומר אבל חזרה לכם הוראת קבע פעמיים נכון אמרנו תבדוק בגלל מי חזרה בגלל סלקום שהרי עוד סלקום זיכתה אותנו בסכום של מאה ש"ח עבור ההחזרה...נכון הוא אומר אבל גם בגללכם חזרה הוראה בפברואר ( זה נחמד שהחוקים שלהם שהם ממצאים זה בסדר שהם טועים שהלקוח טועה זה סכנה) נכון אמרנו חזרה הוראה כי סגרתי את החשבון ומיד פתחתי חשבון חדש מכוון והייתי צריכה לסווג את הסוג חשבון ולשנותו טעות שלנו סליחה לכם קרתה פעמיים טעות לנו פעם אחת התקזזנו..... מאז אין שום החזרות והכל בסדר לא הוא אומר לא נוכל לאשר את זה צריך כרטיס אבל רגע איך מאז ההחזרה היחידה שלנו אתם לא דואגים שחשבוניות של אלף ויותר ש"ח יחזרו אבל חמישה שקלים זה אסון מדיני הוא אומר לנו כן זה כך בגמגום די רב ואמרנו לו שאנחנו מבינים שהוא רק עובד שם ואין לו מה לענות לנו כי הוא רואה שאנחנו צודקים ( אל דאגה סלקום אין צורך לפטר אותו הוא לא אישר בפה מלא שהצדק עימנו). ושוב תן לי לבדוק ושוב ושוב חוזרים אליכם........בנתיים אנחנו בלי תוכנית שעומדת להסתיים אז מצאתי פיתרון אנחנו נמתין עד דצמבר שיהיה אפשר לעבור עם המספר לחברה אחרת כי זה שייך לעסק שלנו ותודה לאל על כך שאי אפשר לתפוס את מדינת ישראל ( בבצ) סליחה על ... ודי נמאס לי כל פעם מחדש לחפור איתם אני כבר מיואשת הרי מחר אני יכולה להתחיל לעשות שיחות וחיובים באלפים בחודש ולבטל את ההוראת קבע אז רבונו של עולם חמישה שקלים זה שיא לפחד שלא נכבד בחודש יש קבוצת אנשים ויש קבוצת אנשים אני לא בעד הפליות אבל אי אפשר להעניש את כולם בגלל כמה זה לא שהולך לרדת חמישים או מאה ש"ח בחודש על המכשיר החדש הרי פעמיים במהלך שנה נגנב לי מכשיר הפעלתי את הביטוח ורכשתי עוד מכשיר גם הוא נגנב כבר מכשיר אחד סיימתי לשלם נשאר לי עוד אחד לא הסתכלתי ורכשתי עוד אחד באמת תתחשבו אנחנו לא ילדים קטנים אתם לא אשמים שנגנב אבל תפרגנו ללקוחות שלכם ממש ביזיון..............אני מקווה שייצא מזה משהו ועם לא היה נעים ונחמד מה שבטוח שכמו שהבאתי את כל המשפחה שלי לסלקום מפלאפון כנראה שהיום למדתי לא לקפוץ בראש. תודה לאתר הנהדר שלכם ותודה לכם סלקום מכל ..........הלב מקווה שהחמישה ש"ח האלה השתלמו לכם בסופו של עניין.
כל מה שמופיע באופציות סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה-פניות הציבור-סלקום שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור מנכ"ל יצרה קשר עם מר/גב' כהן ונושא פנייתם טופל .
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה