פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איבוד נתונים עי חברת סלקום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 07\07\29 נגשה חברתי למרכז שרות סלקום בראשון לציון על מנת להחליף כרטיס סים דור שני לדור שלישי.
יש לציין שיחס הנציגה היה מזעזע, שכלל שיחות טלפון לחבר שלה תוך כדי "מתן השרות".
חברתי בקשה להעביר את כל רשימת הטלפונים מהסים הישן לסים החדש ולאחר שנציגת השרות אמרה שהכל בוצע והכל תקין לקחה חברתי את הסים החדש ויצאה בהרגשה שהכל קשורה כי שנציג חברה מכובדת אומר שהכל בסדר אתה מצפה שהוא באמת בדק והיה מרוכז בך ולא בחבר בטלפון.
בדרכה הביתה גילתה חברתי שכרטיס הסים ריק ולא בוצע שום העברת נתונים.
מיד חזרה למרכז השרות ובמקביל התקשרה לשרות לקוחות הטלפוני כדי לעצור את הרע מכל.
הכרטיס לטענת מרכז השרות הושמד ולא ניתן לאתר אותו או את המידע שהיה עלו.
בעקבות כך הפסדתי טלפונים של חברים מילדות מהצבא מטיולים בחו"ל אנשי קשר שאני עובד איתם בארץ ואנשי קשר שאני אמור לעבוד איתם בחו"ל ולהתארח אצלם.
אני אמור להתחתן בקרוב איך אני אזמין רשימה ארוכה של אנשים שנעלמו מחיי לעולם .
אני עובד עצות הפסדתי ועד אפסיד המון כלכלית והכי גרוע רגשית, הסטוריה ארוכה מחיי נמחקה ע"י עובדת מזלזלת ומרשעת.
בתגובה סלקום הציעו פיצוי מזלזל כמו כל היחס שלהם ללקוחות 3 שעות חינם וקפה ועוגה!!
אני מרגיש עצוב ,פגוע,חלק מחיי נגזל ממני , הכעס הוא עצום.
מה עושים נגד חברה גלולה שמזלזלת ככה בלקוחות ובחיים של אנשים , אני מבקש עזרה בבקשה.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר כהן ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה