פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ההטעיית לקוח וקבלת כסף בתחבולה נושא התלונה:
רגב אילן שם/כינוי:
‏יום שני ‏30 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש יצרתי קשר עם נציגת שירות לקוחות על מנת לנסות ולהוזיל את דמי השימוש של שלושה מכשירים סלולריים שברשותי. הנציגה הציעה לי חבילה שעלותה כ-200 ש"ח וטענה כי החבילה מתאימה בדיוק לצרכי ותוזיל משמעותית את העלות החודשית.
לתדהמתי היום כאשר קיבלתי חשבון חודשי הסתבר לי כי החבילה הייתה רק על טלפון אחד מהשלוש והחבילה התפיחה את חשבון הפלאפון שלי ב-200 ש"ח לחינם, מבירור שערכתי מול נציגת שירות , אמרה כי לנציגה הקודמת קוראים שרון, דמי ביטול חבילה הם 600 ש"ח, החבילה לשנה וחצי ושיחות הטלפון שלהם לא מוקלטות לצרכי בירורים של לקוחות.
לציין כי שרון לא אמרה לי דבר על התחייבות למשך שנה וחצי עם דמי ביטול כה גבוהים אלא אמרה כי אוכל לעבור חבילה כשארצה בעלות ל 200 ש"ח בלבד.
כיום המצב עומד כך:
אני נאלץ לשלם 600 שח במזומן בתשלום אחד, החבילה שלי הוזלה היום (בתקווה), רק פלאפון אחד היה כלול בחבילה ולא כפי שהובטח לי, טענתי בפני הנציגה כי כנראה זו מדיניות החברה להטעות את הציבור ועי כך להרוויח כסף רב תוך ניצול אי ידיעת הלקוח, הנציגה טענה כי הם מסתמכים על הערות ששרון כתבה בצד ולא יודעים מה באמת הובטח לי.
אני מבקש סיועכם בביטול הקנס, והתנצלות החברה כלפי. לציין כי אני לקוח של סלקום כבר 17 שנה וזו פעם ראשונה שאני מוטעה כך ע"י החברה.
כספי סוג הנזק :
ביטול הקנס והתנצלות החברה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה-פניות הציבור-סלקום שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר רגב אילןבקשר לתוכנית חיוב וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה