פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נציג שירות של סלקום העליב אותי נושא התלונה:
אקוקה אושרי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה20 ליולי 2007 בשעה 18:11 התקשרתי לסלקום במטרה לעבור אליהם.
עד שהגעתי לנציג השירות לאחר כ10 דקות, סיפרתי לו שאני לקוח של אורנג' אבל אני מעוניין לעבור לסלקום הנציג אמר לי ואני מצוטט :" אל תעבור אלינו אנו חברה מאוד יקרה הכל פה יקר וניתק לי את הטלפון בפנים"
ממש פשוט בושה וחרפה שאני לא לקוח של סלקום שעוד מעוניין לעבור לסלקום וזה היחס שאני מקבל!!!!
אצפה לתגובתכם בהקדם
עלבון סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
טל אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר אקוקה בקשר לפנייתו וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
טל פניות הציבור

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה