פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בני יצא לחול לפני חודש. לפני הטיסה הוא יצר קשר עם חברת סלקום וסכם איתם
בעל פה על שיחות מוזלות. הם טוענים שלא בוצעה שיחה כזו.במשך הזמן הזה לא ניסו ליצור קשר איתי ואף לא עם בעלי כדי לדווח לנו על הסכום האסטרונומי שאנחנו נקבל בסוף החודש.אנחנו מתפוצצים מהאטימות בה נתקלנו ומחוסר ההתחשבות של חברת סלקום. מדובר בעשרים אלף שקלים.
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
טל אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' שטרובך בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
טל פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה