פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל,שירות לקוי,נזק כלכלי לעסק ואיבוד לקוחות נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:


שלום רב!
בהמשך לתלונה הקודמת שלי, המכשיר שחזר כביכול חדש שוב אחרי שבוע עשה לי תקלה,ביוזמתי הייתי חייב שוב לגשת לתחנת שירות בפעם החמישי לחודש יולי,לאחר תאום טלפוני קודם לכן הגעתי לתחנה בכפר סבא ושם חיכה לי מנהל המעבדה שסיפרתי לו את ההיסטוריה של המכשיר אריקסון K610I המנהל מעבדה אפילו לא התווכח והחליף לי למכשיר חדש כולל כרטיס סים.
ביקשתי שוב פיצוי בטלפון על עוגמת הנפש ועל הטרטור ומה שקיבלתי זאת כוס טרמית, איבדתי לקוחות שלי שלא יכלו ליצור איתי קשר באופן שוטף,ביבזתי זמן יקר, מטופלים לא יכלו להשיג אותי לעדכן בקשר לטיפול או לקבוע טיפול,לקוחות ואנשים שקשורים לעבודה ומכירים את המספר הזה פשוט לא הצליחו להשיג אותי, מהדור 3 בכלל לא הספקתי להנות.
ולכל זה קיבלתי כוס טרמית?
אני מבקש פיצוי יותר הולם שיכסה את כל העוגמת נפש ופיצוי שאיבדתי לקוחות שלא יכלו להשיג אותי.
אני מאוד לא מרוצה מהשירות של סלקום!
ושוב הוספתי את התלונה הקודמת

שלום רב!
ב8.7.07 הייתי המרכז שירות בחדרה לאחר שהמכשיר שלי סוני ארקסון K610I התחיל לעשות בעיות.
התקלה: מכשיר נכבה פתאום או בשיחה עצמה או לאחר שיחה וכמו כן המכשיר לא נטען, באותו יום המכשיר היה במעבדה וטענו שעדכנו גירסה והחליפו מטען.
לאחר כ- 10 דקות שחזרתי לרכב והסתכלתי במכשיר ראיתי שוב שהסימן של הבטריה מתחלף לסירוגין שהבטריה מלאה ולאחר כמה שניות בטריה כמעט גמורה או רק קו אחד- ברצוני לציין שבאותו יום דיברתי אולי 10 דקות סה"כ במכשיר הנ"ל.
צלצלתי לשירות לקוחות ואמרו לי שיעשו לי שליחות ללא עלות אמרתי שאני מעדיף להחליף דגם אחר של מכשיר מאותו סוג, אמרו 'אין דבר כזה, ביקשתי שיחזור אליי מנהל- חזרה אליי "מנהלת" בשם "חן" שאמרה לי שכדאי שהמכשיר יגיע(המנהלת חזרה אליי למחרת בבוקר בתאריך 10.7.07) לתחנת שירות ובמידה ולא ימצא פתרון ילקח בחשבון החלפת מכשיר לדגם אחר.
באותו יום סביבות השעה 1530 הגיע אליי שליחות במטרה לקחת שוב את המכשיר למעבדה.
סביבות 21 בערב לערך הגיע אליי השליח בחזרה והמכשיר "המתוקן כביכול".
היום בבוקר התאריך 11.7.07 ב 7:57 בבוקר התקשרתי לחבר מהמכשיר הנ"ל ולאחר סיום השיחה המכשיר כבה לי פתאום בלי שום סיבה, התקשרתי שוב למוקד שירות לקוחות ולשירות הטכני והסברתי להם שדבר כזה לא יכול להיות ושאני חייב או מכשיר מדגם אחר או ניתוק הקו ללא עלות מצידי וזיכוי כספי מכיוון שאני מפסיד שעות עבודה ובזבוז זמן מצידי,הפסד לקוחות שלא מצליחים ליצור איתי קשר טלפוני סלולארי רציף וזה פוגע בפרנסה שלי. לאחר שעתיים לערך התקשרה אליי מנהלת בשירות הטלפוני הטכני ואמרה לי שוב לגשת לתחנת שירות, הסברתי לה שאני לא הולך לתחנת שירות כי אין לי את הזמן זה ויש לי המון עבודה ואני מפסיד זמן וכסף בגלל שאין לי קו תקין.
צעקתי עליה בכל תוקף שתמצא לי פתרון ותתן לי אישור להחלפת דגם " כי בינתיים אנשים לא יכולים להשיג אותי באופן רציף וזה פוגע לי בפרנסה ובזמן.
כמו כן המכשיר נכבה לי עוד 3 פעמים סביבות 2 בצהריים ברצף לאחר ההדלקה שלו למרות שתקלה זו "כביכול תוקנה". כמו כן הטכנאית במעבדה התקשרה אליי אתמול בערב לשאול מה קרה? הסברתי לה את המצב והיא אמרה שהיא תחליף בטריה. ברצוני לציין שתקלות אלה היו בעבר.
למה אני צריך לשלוח את הטלפון למעבדה 3 פעמים בשבוע על אותה תקלה שלא נפתרת? זה גורם לעוגמת נפש! פגיעה בפרנסה? וזלזול בלקוח מצד החברה.
אני מאוד מאוכזב שהגענו לכזה מצב, במקום להבין שברגע יש כמה פעמים תקלות חוזרות שיעשו משהו בנידון.
במקום זה רק מטרטרים אותי למעבדה או שאני צריך לחכות לשליח בזמן שאני צריך לעבוד.
מקווה שתעשו משהו בנידון
אוהד לקוח מאוכזב תיאור הבעיה:

בזבוז זמן,עלבון,עוגמת נפש
בזבוז זמן,עלבון,עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם שיכסה את איבוד הלקוחות עקב הטלפון הלקוי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר וינטר בקשר ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה