פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה וחיוב שגוי בחשבונית נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים כתובת:
מלחה, תלפיות וגבעת שאול סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, שמי אורית יצחק ואני מנויה בסלקום 7 שנים.
ברשותי מכשיר SAMSUNG I 410– I MODE, את המכשיר רכשתי בחודש אוגוסט שנת 2005 בסניף של סלקום בקניון מלחה בירושלים (הסניף כבר לא קיים יותר).
ניגשתי לנציגת מכירה וביקשתי מכשיר שלא עולה על 1500 ₪, המוכרת הציעה לי את מכשיר
ה- I MODE שהיה חדש בסלקום ובאותה תקופה היה עליו מבצע: 1404 ₪ במקום 2156 ₪, בנוסף שאלתי אם אפשר להתחייב ל- 24 חודשים במקום 36 חודשים, אותה נציגה אמרה שאין שום בעיה להתחייב גם ל-12 חדשים, אך סלקום אינה מציעה זאת בכדי לא להכביד על הלקוח מידי חודש, השבתי לה שאין לי בעיה לשלם קצת יותר, אחרי שעשתה חישוב אמרה לי שאצטרך לשלם 59.90 ₪ לחודש בהתחייבות ל-24 חודשים במקום לשלם 39 ₪ בחודש כפול 36 חודשים.
אחרי ששתינו הסכמנו הנ"ל הדפיסה את החוזה (כנראה שזהו חוזה סטנדרטי וקבוע), אך לא שינתה את הסעיף שמציין כי הפריסה של התשלומים היא ל-24 חודשים ולא ל-36 חודשים כמו שמצוין.


היום אחרי 18 חודשים, שאלתי נציגת שירות ב- 123* כמה חודשים נשארו לי לשלם עבור המכשיר ומה השווי במזומן, אותה נציגה בדקה ואמרה שנשארו לי 18 תשלומים, אחרי שבדקה שוב אמרה כי אני צודקת ונשארו לי רק עוד 6 תשלומים. אחרי חודשיים התקשרתי שוב ל-123* ושאלתי נציגת שירות אחרת את אותה שאלה, אחרי שבדקה מספר פעמים, התנצלה ואמרה שנשארו לי 16 תשלומים.


ניגשתי למרכז שירות של סלקום בתלפיות ירושלים בכדי לברר את העניין ולצערי הרב הופתעתי לגלות כי הדבר נכון. ביקשתי לדבר עם אחראי הצוות- יוסי קוסקס וניסיתי להסביר לו שמדובר כאן באי הבנה אחת גדולה, שאנני מחויבת לעוד שנה על המכשיר, ניסיתי לבקש ממנו שיבצע בדיקה בכדי לראות מה היה שווי המכשיר/התעריף ביום הקנייה ולראות כמה אני אמורה לשלם, אך הוא כמו כל הנציגים שטיפלו בי ענה לי שאין באפשרותו לעזור לי, מיכון שאין סלקום מבצעת עסקאות של 24 חודשים וזהו התעריף הנכון להיום. הנ"ל אפילו לא טרח לבדוק את הנושא ולראות במה הוא יכול לבוא לקראתי.


למחרת הגעתי שוב והפעם דיברתי עם מנהלת הסניף- ענת תורג'מן, ניסיתי להסביר גם לה כי מדובר כאן באי הבנה אחת גדולה ושביום הקנייה שווי המכשיר היה נמוך יותר, מכיוון שהיה עליו מבצע (39 ₪ במקום 59.90 ₪ בחודש). גם היא מבלי לעשות שום בדיקה ענתה לי את אותה תשובה שאין באפשרותה לעזור לי. ברצוני לציין כי במהלך השיחה עם גברת ענת תורג'מן, הנ"ל עשתה חישובים וברגע שראתה שהצדק עימי התחמקה משום מה מהתשובה.

אני מודעת לכך כי אני חתומה על חוזה, אך ביום הקנייה בוצע ביני לבין נציגת המכירה גם חוזה בע"פ. אני בתור לקוחה ותיקה רכשתי אמון מלא בחברת סקלום וכמובן בנציגה ששרתה אותי, סמכתי על המילה שהיא נתנה לי שמה שאנו מסכמות בע"פ זה מה שיופיע בחוזה בכתב, כמו כן לא חשבתי שהנ"ל באה לקראתי באופן מיוחד ומבצעת עימי עסקה חריגה, לכן לא חשבתי לקרוא בשורות הקטנות. כיום אני יוצאת בהרגשה שזו הייתה טעות נוראית לתת את אמוני בסלקום ולא רק זה שסלקום לא נותנת את אמונה בי בתור לקוחה ומחייבת אותי בכ-1000₪ יותר בגלל טעות של אותה נציגת מכירה.


אני פונה אליך בבקשה לבצע בדיקה רטרואקטיבית בכדי לראות מה היה שווי המכשיר ביום הקנייה ואם היה או לא היה מבצע על אותו המכשיר. אני בטוחה כי ברשותך יש את כל האמצעים הדרושים לכך.


אבקש את טיפולך בעניין.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להפסיק לי את החיובים מהחודש ה-24, או לזכות אותי על הפרשי המחירים כפי שמצין במכתב פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' יצחק ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה