פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע ממוקד ש"ל והזנחת לקוחות ותיקים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב

היום 1/8 פניתי למוקד המכירות וביצעתי שידרוג לדור 3 וחצי מכשיר K3 אצל אביב נציג מכירות שנתן יחס אישי והיה סבלני וקשוב לכל שאלותי. כל הכבוד ראוי להערכה!
יש לי כיום עקב השידרוג 8 מכשירי טלפון מה שעושה אותי לעניות דעתי לקוח טוב שכל חודש משלם לכם למעלה מ1000 ש"ח, על 6 טלפונים כך שעקב השידרוג הסכום מין הסתם יעלה.
בשיחתי עם נציג שרות לקוחות בשם אוהד היום בשעה 17:50 התעניינתי בהטבה המגיעה לי מאחר ושידרוג של 6 טלפונים שעשיתי בדינמיקה , nokia 6230 לפני 21 חודשים קיבלתי הטבות כגון: sms, נרתיקים לטלפון, אוזניות ופנאלים. נכון להיום בשיחתי עם אוהד נאמר לי שלא מגיע לי כלום ואף נאמר לי בשיא חוצפתו "שעצם בקשתי מראה על סחטנות", כמו כן כאשר אמרתי לאותו נציג שיש באפשרותי לבטל את העיסקה הלקוח ניתק לי את השיחה והעביר אותי למוקד אחר בלי שום הסבר.
בעת ביצוע השידרוג אצל אביב נאמר לי שיש לי 14 יום לבצע ביטול עיסקה. לכן אבקשכם לענות לי האם יש באפשרותכם עקב העובדה שאני לקוח ותיק ועד עכשיו מרוצה לקבל הטבה ולא לבטל את העיסקה ולעבור לדינמיקה שם הבטיחו לי הטבות ומעל לכל יחס אדיב והוגן יותר מהיחס שקיבלתי מאוהד נציג השרות שלכם.

ברצוני להדגיש שאיני מחפשת טובות ואיני אדם "סחטן" כפי שאוהד רמז לי במהלך כל השיחה אלא פשוט מעוניינת לקבל את אותם הזכויות שבתור לקוחה ותיקה ולא בעיתית מגיעים לי.

אבקשכם תשובתכם המהירה ועזרתכם בנושא.

מקווה לתיקון עידית ורזי
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' זהבי בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופלה באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה