פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בכתבה מ 27/02/07, ישנו ציטוט:
סלקום תעלה מחירים לחלק נכבד ממנויה, אך לא תשנה את תעריפי ה-SMS, MMS ותעריפי הגלישה ברשת האינטרנט הסלולרי. כמו כן, מנויים חדשים של סלקום, שעוד לא השלימו שלושה חודשים בחברה לא יסבלו מגל העלאת המחירים הנוכחי.

אך זה לא הפריע לה כעבור חודש וחצי, כן לשנות את תעריפי הSMS
אני דורשת תגובה לציטוט הנ"ל



כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מירב פניות הציבור סלקו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' אביקסיס עינב בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל .
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
מירב פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה