פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע כוזב בעת רכישת מכשיר נוקיה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אפריל יתקשרו אליי מסלקום/יורוקום והודיעו לי שיש מבצע שידרוג למכשיר שלי שההתחייבות עליו אמורה היתה להסתיים תוך 3 חודשים, הם שאלו אם יכול להגיע אליי נציג שלהם שיסביר לי על המבצע והסכמתי. הגיע אליי נציג שאמר שישי מבצע על 1+1 על מכשירי סלולר ושברגע השדרוג אני מפסיקה לשלם את ההתחייבות של המכשיר הישן. לפי חישוב שהסוכן עשה בשבילי אני הייתי אמורה לשלם על 2 המכשירים יחד(1+1 ) בסביבות 17 ש"ח לאחר קיזוזים של התחייבות לשיחות בסכום מסויים. כעת כ-3.5 חודשים אח"כ בדקתי את החשבון וחשכו עיני, אני מחוייבתכל חודש על 91 ש"ח לפני מע"מ רק על מכשירים והתחייביות לפני שיחות. אני מחוייבת על המכשיר הישן שהחזרתי שלא הייתי אמורה לשלם כלל ולא רק זה אני משלמת עוד מחיר מלא כיוון שאני לא משתמשת במכשיר (הרי החזרתי אותו) ולכן גם אין לי החזרים של עיסקת מנימום שיחות. אני משלמת 16.45 ש"ח לכל מכשיר על חבילת גלישה בדור 3 שלר ביקשתי, לטענתם היום זה חלק ממכשיר דור 3 ולא ניתן לרכוש מכשיר דור 3 ללא התחייבות לחבילת גלישה שזה עוד מידע שלא קיבלתי בעת הרכישה. אם הייתי יודעת שאני הולכת לשלם כל-כך הרבה עבור המכשירים לא הייתי משדרגת את המכשיר אני גם ככה לא צריכה דור 3. פניתי לסלקום על מנת לבטל את העיסקה היקרה וביקשתי לקבל את המכשיר הישן שלי בחזרה ולהחזיר את המכשירים שאצלי ונענתי בשלילה. סלקום מרמה את לקוחותיה בהעלמת נתונים ומסירת מידע כוזב. אני כמו עוד רבים לא יושבת ובודקת כל חשבון (מחוסר זמן) טעות שלא אחזור אליה שוב!!!! אודה לטיפולכם המהיר, כרמית

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' חמו וטיפלה בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה