פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב של סלקום עוד לפני שהחשבונית הגיע לבנק ועוד לפני שהגיע לביתי נושא התלונה:
אהרוני ירון שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
רכשתי באמצע חודש יולי שני כרטיס סים( כרטיסים על מספרי טלפון צרובים)
במסגרת החוזה שחתמתי עליו במועד הרכישה התחייבתי לשלם את החשבונית החודשים כל 16 לחודש.
במפתיע פנו אלי הנציגים הנחמדים של המוקד הפיננסי בתאריך 06/08 ודרשו לשלם את החשבונית עד למחרת ואם לא אז הקו ינותק.
יש לציין שהחיוב אמור להיות בבנק רק ב 16 והם דרשו שאני אשלם את התשלום עד ה 07/08 וזאת בנוסף לכך שעדיין לא קיבלתי את החשבונית לביתי.
לא ניראה לי סביר שחברה כל שהיא תעשה כאוות נפשה ותידרוש כספים מתי שמתחשק לה.
הם הציגו לי סעיף מוזר ומפלה,שמתיר לסלקום לעשות כאוות נפשה ונקוט בצעדים שניראים להם לנכון.
לא ניראה הגיוני שנציגה בשם אורנה תספר לי בשמחה ש :" אני אקבל בקרוב מכתבים נחמדים לביתי"
אני מקווה שאתם תוכלי להיות לי לעזר.
בברכה,
ירון אהרוני



עלבון סוג הנזק :
התנצלות של אותה נציגה בשם אורנה וגם חיבור מחדש של הקווים פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
טל אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר אהרוני בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
טל פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה