פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטלפון לא תקין ושוב לא תקין ושוב ושוב וכנראה שכך ישאר לעולם עד שהלקוח יתעייף וירים ידיים< נושא התלונה:
‏יום שני ‏24 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שרות תיקונים ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברשותי טלפון סוני אריקסון w800
תחילת שנת 2006 נציג חברת סלקום שיכנע אותי כי כדאי ורצוי לי לבצע ביטוח תיקונים למכשיר שבבעלותי והוסבר כי הביטוח מכסה כל סוג של תקלה למעט אובדן או גניבה, וכל זאת בעלות של 30 ש"ח לחודש. השתכנעתי וביטחתי.
24/4/06 ניכנסתי למחלקת תיקונים בראשון לציון בעקבות תקלה של טלפון קופא כשנכנסת שיחה. המכשיר נבדק ואושר כי הוא תקול והוחלף למכשיר חילופי.

- לאחר תקופה קצרה שוב חזרה התופעה,שוב הטלפון קופא ונתקע כאשר נכנסת שיחה. אבל בתדירות נמוכה אז אפשר עוד לחיות עם זה .

11/6/07 המצב הוחמר ושוב ניגשתי למחלקת התיקונים בטענה שהתקלה דומה ושוב הטלפון נבדק ואושר כי יש תקלה ויש צורך להחליפו.
שאלתי, למה להחליף? תתקנו, נאמר כי זאת תקלה שדורשת החלפה.
אבל....אין טלפון להחליף אז פשוט הציעו לי טל' זמני אחר,מיושן יותר!
אני סרבתי לקבל טלפון מיושן ובחרתי להמתין בסובלנות שיגיע טל' זמני.
נאמר שיש צורך להמתין שבוע מקסימום שבועיים.
עברו שבועיים,עברו שלוש,עברו גם 4 וגם 5 אבל טלפון אין !!! הם פשוט מצטערים כי החלקים לא הגיעו. ממש בושה וחרפה.
כמעט כל יום בטלפון עם נציגי השרות ואני מפעיל לחץ שרק ימצאו כבר טלפון תקין עבורי, הריי למה אני משלם להם??? ממש מזל שאני לקוח עסקי
20/7/07 סוף סוף הגיע הישועה, קיבלתי צלצול ובשורה נעימה כי נמצא מכשיר תקין עבורי ואני מוזמן לגשת אל מחלקת התיקונים לקבלו.
איזה כיף להרגיש שזהו,נגמר הסיוט ורצתי למחקת השירות, המתנתי זמן ארוך אבל בסוף יצאתי עם מכשיר שנאמר לי כי הוא תקין.

26/7/07 שוב אני מוצא את עצמי במחלקת השרות עם אותה תקלה בדיוק,אפילו שבוע לא עבר ושוב אותה תקלה. ממתין שעתיים בתור ,מוסר את המכשיר ולאחר עוד שעתיים של בדיקה נאמר כי המכשיר תקול ויש להחליפו.
אבל הדלפקית הנחמדה הציע לי פשוט לשדרג כי התקלה חוזרת חלילה אז אולי נחליף מכשיר וזהו.
הבהרתי לה שאין לי בעיה להחליף מכשיר כל עוד אני מקבל את אותן תכונות בטלפוןלא פחות ולא יותר. אבל סלקום "הנחמדה" מציעה לי טלפון אם תכונות ירודות יותר ועם דור 3 שאין לי צורך בדור הזה ובנוסף תשלום נוסף חודשי של 20 שקלים.
הבהרתי שאני מוכן לשלם 20 שקלים נוספים לחודש על דור 3 שאין לי צורך בשימוש בו אך ורק אם לטלפון יהיו תכונות דומות למכשיר שלי.
או שלעזאזל יפסיקו לשגע אותי הלוך ושוב למחלקת השרות ושיתנו לי מכשיר תקין.
שוב התבקשתי לחכות עד שימצאו לי מכשיר חליפי תקין ויתכן וזה ייקח שוב מספר שבועות. חיכיתי עד לפני שבוע חודש וחצי למכשיר אבל לסלקום אין בעיה שאני אחכה שוב- היא יש לה את הזמן שלה,,הריי הלקוח גם ככה משלם.
אחרי קצת בלאגן פתאום משום מקום צץ לו מכשיר כטענתם תקין.
אוווופס עד לפני דקה נאמר שאין מכשיר אבל שהלקוח מתרגז פתאום יש .
קיבלתי מכשיר תקין ויצאתי אחרי 5 שעות מסלקום.
חישוב קצר שלי הבנתי שאני פשוט מבלה שעות ארוכות ובזבוז ענק של שעות עבודה.

30/7/07 כמובן שאני חוזר שוב לשירות התיקונים,מאוס ועצבני, אותה תקלה,המתנה של שעה,ניכנס לדלפקית ומבלה איתה בשיחה ארוכה שלא ניגמרת בערך שעתיים.
לסלקום לא אכפת שאתה בא והולך והולך ובא, הם יש להם את כל הזמן עד שהלקוח וירים ידיים.
פתאום הדלפקית טוענת שלא ביצעו לטלפון שלי איפוס וזה התשובה לכל הצרות במכשיר- איפוס כרטיס הזכרון.
ובכלל גם ככה סלקום כבר לא מתעסקת עם המכשירים הנ"ל אז האיפוס יפתור את הבעיה.
בוצע איפוס. 4 שעות כיף הסתיימו ויצאתי לדרכי

-לא עברה שעה והתקלה צועקת שוב,,,לא איפוס לא החלפה לא סלקום,,,נמאס לי מהסלקום הזה והשרות שלהם.
הפ טוענים שהם מצטערים אבל הטלפון הזה יצא מקו המוצרים שלהם ובגלל זה אין להם את המוצר במלאי. אבל לגבות שרות תיקונים עבור המככשיר הם יודעים!!

31/7/07 שוב נאמר לי כי וכנראה אני צריך להמתין מספר שבועות עד שימצאו אולי טלפון בשבילי תקין. אבל מי צריך כבר טלפון תקין-הבריאות שלי כבר לא תקינה בגללכם !! לעזאזל הטלפון.

סלקום מתנצלים וטוענים כי הם הפסיקו את שיווק הטלפון הזה ובגלל זה אין חלקים במלאי,,מה אני אשם ?? הרייי ביטחתם לי אותו בידיעה שאין חלקים?!!!
ביקשתי שלא יתקנו לי את המכשיר בכלל כי נמאס לי משרות התיקונים הלקוי שלהם אני רוצה רק את כספי הביטוח חזרה כי גם ככה הם רק מטרטרים אותי הלוך ושוב....כמובן שאין שום אופציה כזאת
הפתרון של סלקום הוא אחד,, כך טלפון דור 3 עם תכונות ירודות יותר ותשלם עוד לתשלום החודשי,,,בושה וחרפה

אני רק מחכה לחוק המספרים הניידים ומיד מתחפף מהחברה הזאת יחד עם כל 3 המכשירים שלי.
כספי סוג הנזק :
טלפון W800 חדש ותקין או חליפי בעל אותן תכונות ולא פחות !!! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מירב פניות הציבור סלקו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר ארדזי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
מירב פניות הציבור.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה