פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות משירות תכנים דור 3 נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, לפני כ 5-6 חודשים קניתי מכשיר סלולר מסלקום, מכשיר מסוג סוני K610
מדור 3 המספק שירותי שיחה עם ווידאו
לאחר מכן, איבדתי את המכשיר
כשפניתי לסלקום לצורך קניית מכשיר חדש, העלויות שם היו בלתי נסבלות ומגיעות לכמעט פי 2 מעלות מכשיר בשוק ולכן
ביקשתי להפסיק את שירותי דור 3 מאחר ואיני משתמש בשירותים אלו יותר ואין ברשותי מכשיר מדור 3 וברצוני לחזור למכשיר דור 2 שקניתי לפני מספר שנים
סלקום, סרבה בתוקף להפסיק את שירותי דור 3 ואמרה שאם ברצוני להפסיק את השירותים האלו עלי או לשלם 550 שח בערך או לקנות מכשיר מדור 2 שגם אותו הציעו לי במחיר כפול ממחיר השוק.
אני מבין למה אני משלם כ 55 שח , 40 על המכשיר שאיבדתי ועוד 15 על אחזקת הקו אבל למה לי לשלם על שירות שאיני משתמש בו!!! ולמה להכריח אותי לקנות מכשיר נוסף כדי להוריד את הנטל ממני???? ובעצם לא לעשות בכך כלום כי כעת אשלם על 2 מכשירים !!! זו פשוט בושה אני מעוניין לבטל לגמרי את הקו ואיזו הפתעה....... עכשיו אני צריך לשלם 1800 שח בקירוב כדי לבטל את העיסקה האם התחתנתי איתם ?????? אני מוכן לשלם את שארית הכסף על המכשיר אבל גם על אחזקת הקו שבו לא אשתמש ? ועל האינטרנט שבו לא אשתמש ?????
בבקשה עיזרו לי זו פשוט נצלנות של חברות הסלולר לעולם לא אחזור וגם חברי ומשפחתי שנמצאים בחברה זו ייצאו ממנה בגללי !!! בושה
תודה רבה רבה לכם, אתם עושים עבודתכם נאמנה.....שי
כספי סוג הנזק :
ביטול חבילת אינטרנט של דור 3 + ביטול הקו במחיר יותר סביר !!! תודה. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה -פניות הציבור-סלקו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. עוזרת מנכ"ל לפנות לקוחות יצרה קשר עם מר מילגרוםבקשר להתחייבות וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה