פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול קו נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום לפני כחצי שנה, קניתי מכשיר סלקום בדור 3 לאחר מספר חדשים, איבדתי את המכשיר שקניתי וביקשתי לבטל את חבילת האינטרנט של דור 3 והתשובה : זה יעלה לך כ 550 שח לבטל את החבילה, אז החלטתי לשדרג מכשיר הבעיה : שמכשיר ברשת סלקום עולה כ פי 2 ממחיר השוק אז אשלם על 2 מכשירים + אינטרנט + אחזקה??????????? הפתרון הבא היה קניית מכשיר מדור 2 וע"י כך לבטל את חבילת האינטרנט אבל כמובן גם שם המכשיר עולה פי 2 ממחיר השוק.
האם אני חייב לשלם על שירות שאיני משתמש בו ואיני יכול גם להשתמש בו ???.
עכשיו אני רוצה להתנתק ומה הדרישה?????????1800 שח??? אתם עושקים אותי או מה???? אני מוכן לשלם על המכשיר, אבל למה גם על אחזקה? האם אשתמש בשירותכם לאחר ביטול הקו ? ולמה אל אינטרנט אשתמש בשירות אינטרנט של סלקום שאין לי קו ???????? פשוט חוצפה
אנא מצאו לי פתרון לבעיה
תודה שי

עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול הקו תוך תשלום על המכשיר בלבד !!!! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה-פניות הציבור-סלקום שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. עוזרת מנכ"ל לפנות לקוחות יצרה קשר עם מר מילגרוםבקשר להתחייבות וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה