פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
א, טיפול לא הוגן ב.אי עמידה בתנאי האחריות וגניבת דעת. ג.חוסר שקיפות במטרה להתיש את הלקוח נושא התלונה:
הראל יעקב ורבקה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תחנת שירות בדיזינגוף סנטר כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני פחות משנה רכשתי מחברת סלקום שני מכשירי טלפון מסוג ניסן, התומכים באינטרנט וב"אי מוד". מכשיר אחד התקלקל ולקחתי אותו למרכז השירות של החברה בקניון איילון ברמת גן, במעבדה הגיעו למסקנה שהטלפון אינו בר תיקו ודרשו 350 שקל עבור החלפה, רק אחרי שהזכרתי לפקידה שהטלפון עדיין באחריות היצרן , היסכימה להחליפו בחינם. היות וסוג הטלפון הזה אזל באופן חשוד ממלאי החברה( שהרי בפירסומים הם הכריזו עליו כטלפון אינטרנטי הטוב בעולם), הסכמתי בטיפשותי לקבל דגם אחר, משומש, של חברת נוקיה. המכשיר שקיבלתי יצר בעיות כבר מההתחלה ולאחר שלושה שבועות בערך, הוא פרסם הודעה שהוא לא מצליח לקרא את כרטיס הSIM ושבק חיים.בעוגמת נפש לא קטנה פניתי זמן בסדר יומי העמוס והלכתי לתחנת השירות של סלקום בדיזינגוף סנטר בתל אביב.לאחר בדיקת המעבדה הודיע לי הפקיד שהטלפון סובל מקורוזיה (שחיקה) והם לא מוכנים לטפל בבעיה ללא תשלום. היות ואני יודע בודאות שהמכשיר הוחזק אצלי בתנאים סבירים לחלוטין ולא עבר שום טראומה של הירטבות או נפילה סירבתי לקבל את ההסבר של הפקיד ופניתי למנהל תחנת השירות , שקוראים לו שלומי.הוא חזר על מדיניות החברה כמו מנטרה מקודשת וטען בתוקף "שלא יכול להיות שהמכשיר המשומש שקיבלתי סבל מאיזה שהיא שחיקה וכל האשמה באורך חיו הקצרצר של המכשיר נעוצה בי ורק בי.היות והרגשתי כי נעשה לי עוול , פניתי לשירות הלקוחות הטלפוני של החברה ושוחחתי עם בת אל. היות ולא יכלה לעזור לי בפועל ביקשתי לדעת מי הסטנציה הגבוהה יותר ממנהל תחנת השירות והיא לא ידעה, או לא רצתה, לתת לי שום מידע בענין זה וחזרה והפנתה אותי למנהל תחנת השירות. כשנכנעתי וביקשתי את הטלפון שלו על מנת לתאם איתו פגישה חסמה אותי בטענה המוזרה שבתחנות השירות אין טלפון ועלי לשוב ולגשת לשם בעצמי . בין לבין הסתבר לי שמנהל תחנת השירות שהציג עצמו בפני כשלומי אמזלג שיקר בקשר לשם משפחתו, היות ובת אל לא מצאה אדם בשם זה בתחנת השירות., כמו כן דווח לה במחשב, שנפגשתי עם מנהל המעכדה ולא היו דברים מעולם.כל אלה יחד עם הטענה המוזרה שאין למי לפנות מלבד לאדם שאיתו מציתה את עניינך והעובדה המוזרה שחברה סלולרית ,המתהדרת בעדכניותה,בוחרת לחזור לתקופת האבן כשמדובר בטיפול בלקוחותיה, מחזקת את התחושה, שזו מדיניות מכוונת ולא מקרא תמים ן
וכל שאר האפשרויות המצוינות סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מירב פניות הציבור סלקו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר הראל יעקב בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל .
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
מירב פניות הציבור.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה