פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא הודעה מראש נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 26.10.2005 רכשתי מכשיר מדגם Sony Erricson w800i .
במסלול החיילים שלו התחייבתי למשך 36 חודשים הובטח לי כי באם אשוחח ב 99 שקלים ומעלה אקבל החזר ואשלם רק 30 שקלים על המכשיר במקום 84.44 .
למרבה הפלא , קיבלתי חשבונית , בתאריך ה 9.11 , שבועיים או שבועיים וחצי לאחר רכישת המכשיר (לא עבר חודש בכלל) ע"ס 146 שקלים .
40 שקלים לביטוח + 7.30 לשיחות + 84.44 תשלום מלא על המכשיר .
לאחר שיחות לסלקום ודרישות מהם שיתנו הסבר , מדוע לא נאמר לי בדוכן הקניותר בנס ציונה ממנו רכשתי את המכשיר אודות המקרה הזה שעלול להיווצר .
העקבות המקרה סלקום לא רצו לבטל שום דבר ובטח שלא את התשלום על המכשיר והותירו לי לשלם 80 שקלים שלהם לא התכוננתי מבחינה תקציבית כיון שאני משלם על עוד שיחות שבוצעו ממכשיר שהתקלקל ע"ס 92 שקלים .
לדעתי זו חוצפה לבקש מלקוח לשלם סכום למרות שלא יידעו אותי שאני עלול לקבל חיוב מוקדם והעניין הכניס אותי למינוס כספי ואי מוכנות שלי בתשלום המכשיר .
כיון שאני עומד להיות חייל ומנסה לחסוך , כל שקל חשוב לי וכך גם 80 השקלים וזה גם לא ממש משנה לי אם זה כן יוחזר לי בסוף 36 התשלומים או לא . אני דורש מסלקום שיבטלו את העניין או שיזכו אותי ב 80 השקלים שלי בחזרה ומבקש מכם שתעזרו לי לבטל את כל התשלום הלא מוצדק הזה .
ניחא היו מיידעים אותי , אבל למה לרמות אותי ולא לומר מילה למרות שהתקשרתי מאז רכיש תהמכשיר כפעמיים עד שלושה פעמים לשירות הלקוחות ? פשוט חוצפה לשמה אך תחינותיי לסלקום לא עזרו .
כספי סוג הנזק :
כל מה שאני מבקש הוא שיזכו אותי ב 80 השקלים שאמורים פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עוז - פניות הציבור סלק שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר ליאור מיטרני ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר ליאור מיטרני.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה