פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ערוץ מכירה טלפוני נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
ברצוני להביא לידיעתכם מקרה מאוד לא מקצועי שארע לי.
מזה כ-10 שנים אני מנויה של חברת פלאפון. לאחר "מסע שכנועים" לעבור לחברתכם, הצליח בן זוגי לשכנע אותי ופניתי למוקד המכירות הטלפוני (*321) על מנת לבצע הזמנה.
ידעתי בדיוק איזה מכשיר אני מעוניינת לרכוש (נוקיה 6070) ובאיזו תוכנית (מדובר בלקוח עסקי). לכאורה, העסקה הכי פשוטה עבור נציג המכירות.
ביצעתי הזמנה טלפונית והובטח לי המכשיר יגיע באותו היום בין השעות 17 ל- 20.
בטווח השעות האלו המתנתי בביתי והתקשרתי למוקד המכירות לוודא שאכן בוצעה הזמנה ושהמכשיר אכן יגיע. הובטח לי המכשיר בדרכו אליי.
בשעה 19:55 התקשרתי שוב למוקד המכירות ודרשתי לדעת מתי השליח יגיע. הנציג אמר לי להירגע, שיש עוד 5 דקות. ביקשתי ממנו לברר בכל זאת מאחר והשעה הייתה כבר מאוחרת, אך הוא סרב בטענה שיש עוד 5 דקות. כמו כן, אמר שעליי להתקשר בשעה 20 בדיוק.
אני חייבת לציין כי בשלב זה איבדתי את שלוות רוחי (מה שנשאר ממנה משעה 17) ושאלתי מה הוא יוכל לעשות עבורי בשעה 20 שאינו יכול לעשות בשעה 19:55.
לאחר שהתעצבנתי ואף הרמתי את קולי, הואיל הנציג לבדוק את הנושא, והתברר כי ההזמנה כלל לא יצאה מהמחסן, לכאורה עקב תקלה במחסן.
אעצור ואומר כי מדובר בחוסר מקצועיות משווע, "ראש קטן" ושירות גרוע ביותר! לא זאת בלבד שהמכשיר לא נשלח, לא רק שהמתנתי 3 שעות מבלי שאיש טרח ליידע אותי, אלא גם הניסיון העלוב של הנציג "לחמוק" מבדיקה ש"תעלה" לו ב-3 דקות נוספות עליהם הוא נמדד.
כמובן שדרשתי לבטל את ההזמנה במיידית!
בכעס רב התקשרתי שוב למוקד וביקשתי לשוחח עם אחראי.
שוחחה איתי אחראית משמרת, בין החצופות שהכרתי (והאמינו לי שעבדתי בשירות לקוחות לא מעט זמן בחיי), שטענה כי אין מה לעשות ושטעות נעשתה. הסברתי לה את הסיטואציה ואף ביקשתי פיצוי, ולו בגין 3 השעות שישבתי בבית ויצאתי מהעבודה מוקדם יותר, אך היא טענה כי לא יינתן פיצוי אלא אם אזמין את המכשיר דרך ערוץ המכירה בשנית.
סליחה??? שאני אשב שוב בבית 3 שעות, כשהחלופה הפשוטה היא לגשת למרכז שירות ולקבל את המכשיר במקום?
למרות כל זאת, ציינתי בפני האחראית כי אוכל להסכים לכך רק אם המכשיר יגיע בשעות הבוקר ביום שלמחרת. מאחר והשעה הייתה שעת ערב, אותה אחראית טענה כי המכשיר לא יגיע בבוקר, אלא רק בשעות הצהריים/אחר הצהריים, ושוב בטווח של 3 שעות.
עכשיו אני שואלת- למה עליי, לקוחה חדשה שרוצה להצטרף אליכם, להמתין שוב 3 שעות ושוב להפסיד שעות עבודה? האם סלקום תשלם לי עבור שעות אלו?
ומה הקשר בין פיצוי והזמנה דרך ערוץ המכירה בלבד? נכון, אני יודעת שלפני כשלוש שנים מוקד המכירות עבר ל-outsourcing ולכן עליהם להצדיק את קיומם עוד יותר, אך אותה אחראית העדיפה לוותר עליי כלקוחה מאשר לתת לי פיצוי אם ארכוש את המכשיר במקום אחר. היכן הראייה של טובת סלקום כחברה??

לסיום אציין כי לעניות דעתי פיצוי הינו הכרחי במקרה זה. מדובר בהפסד של שעות עבודה, המתנה לשווא וחוסר מקצועיות משווע.
מעבר לכך, טרם ציינתי כי את כל היסטוריית ההערות תוכלו לראות תחת מנוי 052-4448877.
חבל שאותה אחראית משמרת בחרה לוותר בקלות כזו על לקוח עסקי, העיקר לא לתת פיצוי.

אשמח לשמוע את תגובתכם ועמדתכם בנושא.
תגובה ופיצוי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה-פניות הציבור-סלקום שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' שירלי אברהמי בקשר לשירות שליחים וטיפלה בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה