פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחייבות בכפיה לתוכנית זמן אויר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,

שמי עשהאל בצלאל ויש לי מנוי בחב' סלקום מס' נייד 052292928292 . ברשותך הייתי רוצה לדעת את זכותי מאחר ויש לי בעיה .
לפני כשמונה חודשיים "רכשתי" חבילת זמן אויר של 550 דק' בעלות של 199 ש"ח לחודש לתקופה של 18 חודשים . עד היום לא הייתי מודע באמת בכל האמת על החבילת דקות שהציעו לי ומאחר והייתי מדבר מעבר לחבילת דקות , לא הייתה כל בעיה .
נכון להיום בשל מצב כלכלי אני חייב לקצץ בהוצאות ופניתי לחב' סלקום במה אני יכול להתייעל בחשבון טל' והופתעתי לגלות שאינני יכול להקטין את חבילת הדקות ורק להגדיל אותה ללא כל בעיה . אם בכל זאת אני ארצה להקטין את החבילה שבעצם לשבור את ההסכם . אני אצטרך לשלם סכום מטורף של 700 ש"ח דמי יציאה מהתוכנית . בשאר חב' הסלולר ניתנת האפשרות לשנות תוכנית חבילת דקות כל תקופה קצרה וללא תשלום קנס כזה או אחר מתוך רצון שהלקוח יהיה מרוצה וכמובן לבוא לקראת הלקוח ולנסות לעזור ללקוח במציאת פתרונות חיסכון . אך לצערי אני נמצא במצב שאני חייב לדבר כל חודש ב 200 ש"ח וזה מה שאני לא יכול להרשות כרגע . כמו כן אני כמנוי "סובל" מניתוקים רבים ולא מרוצה מהשירות שניתן לי ., מה עלי לעשות והאם זה מנהל תקין של חברת סלקום כלפי לקוחותיה .
אשמח על עזרתכם בנושא ,
בתודה מראש,
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מסלול ללא עלות כספית . פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
טל אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר בצלאל בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
טל פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה