פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסכת העינויים שאני עדיין עובר בחברת סלקום נושא התלונה:
הולנדר יאיר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני אשתדל לתמצת:
- ביום א', 2.9.07 הצטרפתי לחברת סלקום ורכשתי 2 קווים ו-2 מכשירים דרך נציגת שירות בשם רעות. לקיחת כל הפרטים שלי התבצעה במיומנות רבה.
- תיאמו איתי שהמכשירים יגיעו לבי"ח השרון בפ"ת בין 12 ל-15 ב-3.9.
- המכשירים לא הגיעו !!
- ב-16 עזבתי את בי"ח כאשר ב-16:25 התקשר השליח ודיווח שהוא בבי"ח. כמובן לא רלוונטי מבחינתי.
- בעקבות מספר שיחות שיזמתי עם נציגי סלקום הבטיחו לי שמנהלת תחזור אלי עד שעה וחצי מאוחר יותר.
- היא לא חזרה אלי !!
- בשעה 19:00 שוב, כעבור מספר שיחות עם נציגים שלא ידעו איך לעזור לי, הובטח לי שיחזור אלי מנהל.
- ב-19:30 התקשר איתי שהבטיח שלמחרת תתקשר אלי מורן בין השעות 8 ל-8:45 כדי לתאם איתי בקשר למכשירים. כמו כן הוא הבטיח להתקשר ביום ד' לוודא שהכל הסתדר.
- ב- 4.9 מורן לא התקשרה בשעות שהיתה אמורה להתקשר!!
- שוב אני התקשרתי לסלקום ואמרו לי שעד 11 בבוקר צריכים להגיע המכשירים אלי. ב-10:00 התקשרה מורן ואמרה שהיא מטפלת אישית במקרה שלי ושהיא מבטיחה לחזור אלי עד 11:00 לוודא שהכל הסתדר.
- המכשירים לא הגיעו !!
- מורן לא התקשרה !!
- ב-13:00 התקשרתי לסלקום וענתה לי סאלי שהבטיחה שהיא שולחת מייל לכל אלו הנוגעים בדבר ושבחצי שעה הקרובה יחזרו אלי.
- לא חזרו אלי !!!
- התקשרתי שוב מספר פעמים לסלקום ונציגה בשם אלירן אמרה לי שהיא רואה שכל מסכת הייסורים שלי אכן מתועדת במחשב ושהיא שולחת מייל למורן שתחזור אלי.
- היום עדיין ה-4.9 ואני מיואש עד עמקי נשמתי. בזבזתי שעות(!!) של זמן טלפון עם מספר רב של נציגים (לא רציתי לסבך ולספר על כל השיחות שניהלתי עם סלקום אבל הכל מתועד אצלי) שכולם הבטיחו הבטחות ואפילו לא אחת מהם התקיימה. אני לא יודע מה לעשות כעת מאחר ואף אחד לא חוזר אלי.

אנא הצילו אותי ממלתעות חברת סלקום!!!!!

תודה,
יאיר הולנדר
בזבוז זמן, כספי, עלבון סוג הנזק :
הבאת המכשירים אלי בשליח פרטי ופיצוי כספי הולם. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי, אחראי פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר יאיר הולנדר בקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
קובי, פניות הציבור.

תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה