פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד חוזה תוכנית שהוצע לי ונישלח אליי במיל נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח עסקי בסלקום מזה 12 שנים וחשבונות הטלפון שלי גדולים למדיי. מידי שנה אני עורך סקר בין חברות הסלולר במטרה להוזיל את חשבונותיי.
ב-6 אוגוסט פניתי לסלקום וקבלתי מספר הצעות שימור ללקוחות סוהו-עסקיים :
1. פיקס לעסקים (מעל 900 דק' 31 אג')
2. חבילת דקות ללקוחות סוהו קיימים (349.90 עבור 1250 דק' פיקס ועוד 1250 דק' פנים ארגוני)
3. עסק מנצח (33 אג')
4. הטבת שימור 10 20 30 (החזר 30 שח מעל 300 שח חשבונית-לשנה)
לשאלתי בקשר לתוקף הצעות השימור ענתה לי הנציגה "בזמן הקרוב לא תהיה בעיה" משהתעקשתי לדעת זמן מינימאלי ענתה "כל הצעה תכובד לפחות שבועיים מהרגע שנתנה...".העובדה כי אין על ההצעות או המיל שנשלח, זמן מוגבל חזקה את תשובתה והפכה למספקת.
בהמשך לבדיקותיי, קיימתי פגישה עם נציג של אורנג' שהציע לי מחירי זמן אויר דומים בתוספת שני מכשירי נוקיה 6288 בחיוב 20 שח ובזיכוי מלא מעל 100 שח חשבונית, ובנוסף זיכוי\תשלום מלא של כל קנסות היציאה ויתרות התשלומים שיש לי בסלקום.
חזרתי עם הצעה זו לסלקום והפעם הוצעו לי התוכניות הבאות:
1. חבילת דקות סוהו (399 שח בעבור 1400 דק' פיקס ועוד 1400 דק' פנים אירגוני)
2. הטבת 20 40 60 (60 שח החזר מעל 300 שח חשבונית)
התוכניות שהוצעו בתוספת הטבת 20 40 60 אכן עלו על הצעת אורנג' בנוגע לתשלום זמן אויר אך נושא המכשירים בסלקום היה ונותר יקר- פי 3 (57.8 בסלקום לעומת 20 שח באורנג לפני החזרים) ובענין זה נאלצתי להתגלגל מנציג לנציג - מאחראי לאחראי וזאת לא פחות מ- 6 נציגים!!!שירות עלוב!!!
בשלב מסוים החלטתי לוותר על שידרוג המכשירים ולבצע רק מעבר לתוכנית חבילת הדקות הראשונה שהוצעה לי ונשלחה אליי במיל: חבילת דקות ללקוחות סוהו קיימים (349.90 שח בעבור 1400 דק' פיקס ועוד 1400 דק' פנים אירגוני)
וכך ב21 לאוגוסט בטרם יחלפו 14 ימים מיום ההצעה חתמתי ושלחתי אל סלקום את חוזה ההתקשרות וקבלתי אישור בהודעת טקסט על קבלת הפקס והבטחה לטפל בו עד 48 שעות.
משחלפו להן 48 השעות ואף יותר ומכיוון שכל אותה העת הועברתי מאחראי לאחראי בניסיון למצוא פתרון לשדרוג המכשירים, ציינתי בפני נציג בשם "איברהים" את העובדה שלא קבלתי מענה או עדכון לגבי צירופי לחבילת הדקות שהוצעה לי ועליה חתמתי, אך להפתעתי ולצערי הודיע לי אברהים כי סלקום לא תחבר אותי לתוכנית - כלומר לא תכבד את ההסכם ששלחה אליי וניסה להציע לי תוכניות שונות ומשונות שכולן יקרות ומשתלמות פחות עבורי...בצר לי בקשתי לשוחח עם אחראי מעליו וכשזה חזר אליי כעבור שלושה ימים הודיע לי כי החבילה שהוצעה לי לא מיועדת ללקוחות כמוני- מה שהפתיע אותי מאוד שכן בכותרת החבילה כתוב "חבילת דקות ללקוחות סוהו קיימים" - ואני מאז ומתמיד כלקוח עסקי, כל התוכניות שלי עד היום היו של לקוחות סוהו - עסקי!!!
עוד הוסיף ותרץ "ההצעות בתוקף ל 24 שעות"...דבר הזוי ולא מציאותי.
מצער לגלות שחברת תקשורת כה גדולה בוחרת לשטות ולהטל בלקוחותיה ומרשה לעצמה לא לעמוד בהצעות ובחוזים שהיא עצמה מציעה ללקוחותיה.
עגמת נפש,בזבוז זמן יקר סוג הנזק :
כיבוד חוזה ההתקשרות שנשלח אליי ונחתם על ידי! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי, אחראי פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר אודי הברי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
קובי, פניות הציבור.

תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה