טיפול במענה ממוחשב |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
יש לי תוכנית המורכבת מ 700 דקות כאשר 350 הן למספרי סלקום, ו- 350 דקות לשאר החברות....במחיר 250 ש"ח
במענה הממוחשב של סלקום *444, אין אפשרות לדעת כמה דקות עשיתי לסלקום וכמה לחברות אחרות, וזה גורם עוגמת נפש כאשר כל פעם צריכים להתקשר למענה האנושי שייחשב לך כמה דקות עשית לכל מפעיל
התלוננתי על זה בעבר , אך עדיין סלקום לא שינתה את המענה הממחושב שלה כך שיהיה יותר מפורט..ואני מאמין שזה גורם הרבה עוגמת נפש וטירטור לשאר הלקוחות שבאותה תוכנית כמו שלי...
יותר מכך....לאחר שאני מתקשר לצערי, למוקד לברר כמה דקות עשיתי לכל מפעיל, סלקום שולחת לי הודעת טקסט, שאני יכול לברר את הכל בשירות הממוחשב 444*, יענו, אל טטריד אותי.... לך למענה הממוחשב.
וזה מצער מאוד שככה מתנהגים ללקוחות שהרבה שנים נמצאים בחברת סלקום
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תיקון המענה הממוחשב, פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|