רמאות |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחרונה, פניתי לחברת סלקום בבקשה לעבור למסלול "על הדקה", המפורסם באופן אינטנסיבי באמצעי התקשורת.
בתגובה לבקשתי קיבלתי תשובה מאד מנומסת כי אינני יכולה לעבור למסלול זה היות והוא מיועד ללקוחות פרטיים בלבד, ואני כלקוחה עסקית אינני נכללת בקטגוריה. הופתעתי מאד לשמע האפלייה הברורה, אך בנוסף הסבירה לי המוקדנית שאינני יכולה להצטרף לתוכנית גם אם אהפוך ללקוחה פרטית, וזאת מהסיבה שבמעמד שינוי התוכנית שלי, (לפני למעלה משנה וחצי) שבו חתמתי על תוכנית לחצי שנה. אך מסתבר ששוב התחייבתי לרשת ל-36 חודשים, מבלי לדעת! ועליי לשלם כ-700 ש"ח יציאה כדי לשנות את התוכנית...
כיצד ייתכן מצב של אפליה ברורה בין לקוחות?!
כיצד ייתכן שחייבו אותי לרשת מבלי לשאול אותי או לעדכן אותי, למרות שבעת החתימה על החוזה שאלתי בוודאות על ההתחייבות, וקיבלתי תשובה - לחצי שנה... בשיחתי עם המוקדנית הבטיחה לשלוח לי העתק מהתוכנית, שכמובן לא הגיע...
הפרסום הוא רמאות ומרמה, והחברה נוהגת בהונאה תמידית כלפיי לקוחותיה...
|
|
|
|
|