פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לאחרונה, פניתי לחברת סלקום בבקשה לעבור למסלול "על הדקה", המפורסם באופן אינטנסיבי באמצעי התקשורת.
בתגובה לבקשתי קיבלתי תשובה מאד מנומסת כי אינני יכולה לעבור למסלול זה היות והוא מיועד ללקוחות פרטיים בלבד, ואני כלקוחה עסקית אינני נכללת בקטגוריה. הופתעתי מאד לשמע האפלייה הברורה, אך בנוסף הסבירה לי המוקדנית שאינני יכולה להצטרף לתוכנית גם אם אהפוך ללקוחה פרטית, וזאת מהסיבה שבמעמד שינוי התוכנית שלי, (לפני למעלה משנה וחצי) שבו חתמתי על תוכנית לחצי שנה. אך מסתבר ששוב התחייבתי לרשת ל-36 חודשים, מבלי לדעת! ועליי לשלם כ-700 ש"ח יציאה כדי לשנות את התוכנית...
כיצד ייתכן מצב של אפליה ברורה בין לקוחות?!
כיצד ייתכן שחייבו אותי לרשת מבלי לשאול אותי או לעדכן אותי, למרות שבעת החתימה על החוזה שאלתי בוודאות על ההתחייבות, וקיבלתי תשובה - לחצי שנה... בשיחתי עם המוקדנית הבטיחה לשלוח לי העתק מהתוכנית, שכמובן לא הגיע...
הפרסום הוא רמאות ומרמה, והחברה נוהגת בהונאה תמידית כלפיי לקוחותיה...

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מירב פניות הציבור סלקו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' ג'ניה בקשר לפנייתה ונושא פנייתו טופל .
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
מירב פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה