מחויבות על מסלול שיחותללא ידיעתי או חתימתי |
נושא התלונה: |
חברט בתיה |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
סלקום באר שבע צוות תמיכה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בסוף מאי 2007 קיבלתי טלפון מנציגת סלקום בשם אדווה.הנ"ל הציעה לי מסלול שיחות שבזמנו התאים לי מאד.הנציגה לא ידעה אותי כי מדובר במסלול עם התחייבות של 18 חודש , היא לא ציינה שום דבר בנושא בכל מהלך השיחה וכן לא שלחה לי טפסים כלשהם לחתימה.,כיום מכיוון שהמסלול אינו מתאים לי וכי כיום אינני מדברת בכמות שיחות כמו בעבר,ביקשתי לשחרר אותי מהמסלול הנ"ל . לתדהמתי, הנציגה הראשונה איתה שוחחתי בשם מיטל אמרה לי כי אני מחויבת למסלול 18 חודש,לאחר שניסתי להבהיר לה כי לא ידעתי ומעולם לא יידעו אותי והחתימו אותי על כך ,תשובתה היתה "אין מה לעשות, ישנה התחייבות", ביקשתי לשוחח עם מנהל , הנ"ל אמרה כי היא היחידה שיכולה לעזור לי בכך וסירבה להעביר אותי לממונה עליה.כשהתקשרתי שנית למוקד השרות שוחחתי עם נציגה נוספת שהבטיחה כי יחזור אלי מנהל וכך היה, הדר מצוות תמיכה באר שבע חזרה אלי. ושוב שוחחתי וניסיתי בכל דרך אפשרית להסביר לה כי לא חתמתי על דבר ולא ידעו אותי ושוב אותה תשובה כי לא ניתן לעשות דבר. פשוט שערוריה!
|
כספי |
סוג הנזק : |
לשחרר אותי ממסלול שמעולם לא התחייבתי אליו! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|